2018/2019

in #new20195 years ago

Sylwester
Pfff
Żegnamy stare
Witamy nowe
Jaki to kurrrza twarz ma sens?
Straciłam kota
Straciłam mieszkanie
Walka o 500plus przegrana
Sparawa o alimenty...
Wygrana
Hura
Huuura?
Szkoda że kurrrza twarz tylko na papierze
Co jeszcze
Wigilia
Myyy
Zajebiscie
Nie jeszcze przed wigilia mam zaproszenie do firmy
Mamy dla pani wypowiedzenie
Nosz kurwa
Super
Kurwa super
Prochy
Ciągle
Musze sie uspokoić
Kurrrza twarz nie idzie
Dwojka dzieci na wychowaniu
A ja nie mam dla nich rzadnego zabezpieczenia
Bez perspektyw na lepsze jutro
Jeszcze maja mi czelnosc pisac
Szczęśliwego Nowego Roku
No kurwa mać
Jak ma byc lepszy?
Jak sie pytam?!
Co to kurwa zmieni?
Pstrykne palcem i jutro bede w bajce?
Mam dość
Jak ja mam dość
Leże
Niech inni celebrują
Ci którzy zasłużyli
Ja nie
Kropka20181022_084744.jpg

Sort:  

Congratulations @panibaba! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

You can upvote this notification to help all Steem users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61209.23
ETH 2940.40
USDT 1.00
SBD 3.73