You are viewing a single comment's thread from:

RE: Illuminati Closing Down America - A Video You Need To See (2018 - 2019)

in #news6 years ago

Skummelt å se all teknologi som er der ute å kan ødelegge å skade ekstremt mye om det havner i feil hender. Korreksjon, når det havner i feil hender. Hvordan i all verden kan de stenge ned 63 butikker som angivelig skal levere gode tall, uten at det blir foretatt en vurdering av selskapet. Det tror å håper jeg barnehage politi Norge ville tatt tak i.
Hadde du vært klar for å få en chip i hånda for å kunne komme deg inn på jobb samt for å handle i kantina? Jeg tror jeg ville vært skeptisk i forhold til smutthull og slikt som kan hjemme seg i teknologien der. Greit at det ikke er eller skal være GPS tracker i den, men alt på nett kan spores kan det ikke?

Sort:  

Det er nok ikke "når" det havner i feil hender, de har det!
Ingen skal få sette chip i meg, dette begynner å ligne et Orwellian Nightmare. Klart de kan spore deg uten GPS i enheten, de ser jo hvilke dører du går i og hvor du handler osv, trenger ikke nøyaktig informasjon, akkurat som google telefonene, de sporer deg og merker av på google maps hvor du jobber og bor, uten at du bruker GPS funksjonen, så kan vi bare tenke oss til hva annet de gjør med informasjonen om oss... noen tjener hverfall store penger på den!
Har begynnt å reise ut uten telefon nå, google trenger ikke vite hver gang jeg skal på butikken eller hva det nå enn er jeg skal ut på...

Folk flest tenker ikke over dette, folk flest tenker "jeg gjør ikke noe galt, jeg har ingenting å skjule", men det er da for pokker ikke det det handler om! det handler om den friheten vi har ifølge grunnloven, vi er et "fritt" folk (så lenge vi gjør som de sier...) Kan du grunnloven? jeg kan den ikke, men heldigvis så legger Hugtun TV ut litt om grunnloven i disse dager, følg med her så skal jeg legge det ut her.
anyways, nå spora jeg veldig av, haha, blir fort litt engasjert i samtaler som dette.

Kjekt du tok deg tid til å kommentere :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63861.47
ETH 3215.28
USDT 1.00
SBD 3.84