Nexus Kryptowaluta nr.5 na inwestycje w 2018

in #nexus6 years ago


BitBay jest najlepszą i bezpieczną Polską giełdą kryptowalut
Rejestracja z tego linku - https://goo.gl/5Ymszv
Na tej giełdzie kupisz kryptowaluty za złotówki.

Jak zarejestrować się na BitBay :

Giełda Binance
Link do Giełdy : https://goo.gl/xTSU4j
tu kupisz o koło 150 kryptowalut i nie musisz przechodzić
weryfikacji konta jeśli nie będziesz obracał więcej jak 2 BTC na 24h.

Jak korzystać z giełdy Binance:

Sort:  

Może z innej beczki się zapytam, bo widzę że pan ogarnięty. Nigdy się w te kryptowaluty nie bawiłem, sprzęt się i tak nie nadaje do kopania. Ten dtube mnie zainteresował, bo jest oparty na tworzonym kontencie, a nie na sprzęcie. Więc, czy może polecasz jeszcze coś co można zdobywać w inny sposób niż kopanie/giełda i nie wygląda na scam?

Witam, jeśli chodzi o zbieranie kryptowalut bez inwestycji to polecam tak zwane kraniki , oczywiście milionów nie da się na nich zarobić :) choć kto wie jak ceny krypto jeszcze poszybują.
Ja też zaczynałem od kraników swoją przygodę z kryptowalutami , wtedy Bitcoin kosztował nie całe 300$ więc kraniki dawały dużo więcej niż teraz i w rezultacie uzbierałem prawie 0.5 Bitcoina , jak wiesz cena BTC pod koniec 2017r osiągnęła prawie 20.000$
czyli na kranikach zarobiłem ponad 30.000 zł choć trochę to trwało ale jednak za free no może nie zupełnie za free bo poświęcałem kilka godzin dziennie na klikanie reklam .
Teraz inwestuję w kopalnie w chmurze czyli wykupuję moc wydobywczą i nie interesuje mnie obsługa sprzętu czy też cena prądu
Jeśli był byś zainteresowany kranikami to mogę tobie polecić kilka sprawdzonych
i wypłacalnych stron. Pozdrawiam

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 65992.78
ETH 3014.98
USDT 1.00
SBD 3.75