You are viewing a single comment's thread from:

RE: Hvem nordmenn spiller drugwars?

in #norway5 years ago

Hei Sjefene på DrugwarS.
Etter hva jeg kan skjønne ser det ut som om dere selger beskyttelse mot 100% upvotes. Jeg vil gjerne kjøpe i så fall!!!
Jeg upvoter dere 100% og upvoter andre for å bidra til å bygge ett samfunn som bidrar til Trygghet og deling av uvotes:-)

Har stor tro på dere, ser dere ligger høyt opp på listene...

Denne fyren angrep meg tidligere i dag, han har ikke skjønt at han ikke får noe når jeg har alt "Safe"
@ITISFINISHED

Sort:  

Hei, @abcmartinedcba. Vi får se om ikke @Ramta eller @Barbro avlegger han ett lite besøk og forteller hvordan man ikke skal gjøre... Takk for betaling av beskyttelse og vi gleder oss til å se din utvikling fremover.

Ja, vi står jo ikke alene.
men det er smart å prioritere safety tidlig i spillet, og heller tenke ranking litt senere

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63658.84
ETH 3310.62
USDT 1.00
SBD 3.92