You are viewing a single comment's thread from:

RE: RamtaSnakk - 3 måneder på fulltid med Steemit! §;-)

in #norway7 years ago (edited)

Hei @Ramta

Så bra at noen tar ansvar for å forklare Steemit til nybegynnere. Også på Norsk til og med.
Jeg er komplett nybegynner med bare to poster på samvittigheten og mye å lære om både Steemit og kryptovaluta.
Jeg har i lang tid sett for meg at FB som ledende sosialt medie vil møte på en blindgate. Når troll og falske nyheter undergraver tilliten samtidig som man selv oppdager at hva komipsen fra 30 år tilbake foretar seg dagelig ikke er så viktig. (satt på spissen selvfølgelig) Eller når man oppdager at "alle" kan kikke deg i kortene og finne ut mer om deg enn hva samboern din vet. Da er det på tide med noe nytt.
Men inntill nylig var jeg usikker på hva dette "nye" kunne være.

Lenge hadde jeg en mistanke om at det var Ello, men kan det være Steemit? ;)

Uansett, jeg kommer til å bli her en stund.

Sort:  

Velkommen! :)

Takker :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63701.54
ETH 3092.31
USDT 1.00
SBD 3.87