DrugwarS NorwaY_______Utgave 3

in #norway5 years ago (edited)

DrugwarS NorwaY

Hei og velkommen til denne bloggen som blir laget for de norske DrugwarS spillerne.
Vi har blitt såpass mange som er med å spiller og flere kommer stadig til fra Norge. Av den grunn har vi valgt å starte DrugwarS NorwaY. Vi ønsker å ha ett sted hvor man kan dele erfaringer, strategi og få mulighet til å få beskyttelse fra ett samlet norsk samfunn.


Vi har nå fått tak i krigsmedaljer med ulik rangering for elite spillerne. De første som får medalje er DrugwarS NorwaY spillerne som er på topp 100 listen. Disse får også krigs-proviant.
De DrugwarS NorwaY spillerne som er på topp 100 listen skriver en reply med fult navn og adresse og hvilken rank de har. De som ikke ønsker å publisere navn og adresse, skriver en reply med rank og at melding er sent til lommebok. Hvis du sender en melding til lommeboka til @EveryDayCoach med # foran teksten, vil bare du og @EveryDayCoach lese hva som står i memo feltet. Alle andre vil bare se en rar kode de ikke forstår.


Gratis DrugwarS NorwaY tips

DRUG STORAGE, WEAPON STORAGE og ALCOHOL SILO Strategi:
Vi kan ikke stresse hardt nok hvor viktig det er for elite spillerne å oppgradere til høye lagerverdier, minst level 16.
Dette er det flere grunner til, bland annet:

  • Frem til nivå 16 koster lager mindre å oppgradere enn hva som er safe.
  • Du vil ha lenger tid mellom hver gang du må inn for å oppgradere
  • Du vil kunne ta flere oppgraderinger innenfor safe nivå.

medalje 2.gif

Har du fortjent en Vizionary krigsmedalje????

Er du er visjonær? I følge det Norske Akademi ordbok (naob.no) er en visjonær følgende.
SUBSTANTIV:
LITTERÆRT person med visjonære evner eller anlegg; person som har (hatt) visjoner; mystiker
ADJEKTIV:
LITTERÆRT som har eller vitner om (mystisk) evne til å se eller skue noe fremtidig, fjernt eller overnaturlig som er skjult for ens normale sanser eller forstand | jf. synsk, fremsynt, clairvoyant
Som dere forstår er våre elite spillere ingen smågutter og derfor får de medalje.

Ha en flott DrugwarS opplevelse i vår post.

@Ramta Reddington og @EveryDayCoach

tilbake.jpgneste.png

Sort:  

Hallo DrugwarS NorwaY.
Jeg er nå på 36. plass på topp 100 listen.
Sender navn og adresse til lommeboken.

https://drugwars.io/i/tommyhansen

STÅR KLAR I VÅPENSKAPET!!

MHV @tommyhansen

Info er mottatt og medaljen er på vei.
Ser ut som om du nærmer deg topp 30 ganske snart. Bra jobbet:-)

Siden ingen har startet med å kreve medalje for topp 100 plassering vil jeg være den første.
Jeg er på rank 22. Gleder meg til å motta min krigsmedalje og krigs-proviant, kan trenge det for tøffe dager vil komme.
2019-03-13 (4).png

Jeg er på topp 100 listen DrugwarS NorwaY!

Hurra det blir gøy med krigsmedalje og proviant i posten.
Blir ikke lett å ta katte hæren min, he he he

RANK: 40

Med vennlig hilsen

badge by @elyaque

Info er mottatt og medaljen er på vei.
Lykke til videre med oppbygningen av imperiet ditt.
Tror jeg fant en video av kattene dine??

Hei DrugwarS NorwaY!

Gleder meg til jeg kommer inn på topp 100 listen ;-) Jeg skal dit, vær sikker.

Krigsmedalje og proviant i posten. Må si DrugwarS NorwaY tar vare på lederne sine.
Dette var jammen morsomt.GebisLerHeHeHe.png

Jeg følger tipset om å oppgradere lagrene. Det går litt tregere til å begynne med,
men det lønner seg ganske raskt.

Hei DrugwarS NorwaY
Vi er på plass 39 av 100.
Jobber sakte men, sikkert for å ta igjen @TommyHansen
Go NorwaY!!!!!
drugwars bilde.jpg

Mvh
@Onebitnews

Info er mottatt og medaljen er på vei.
Husk å bygge lager og kjør små oppgraderinger for å jevne ut balansen på de ulike produksjonene.
Når du når level 17 på lager er det smart å begynne med mer soldater:-)

Gratulerer så mye med medaljen alle sammen:-) Ser ut som om det blir vanskelig for meg å nå den topp 100 plasseringen.
Savner de kule videoene fra mr @Ramta Reddington. Han virker ut som en kul type!!
Kjører en sjekk på inntjeningen min her, kanskje morsomt om flere gjør det???

!bookkeeping drugwars

Hei @Funcontest. Så kult du har kun brukt 18 STEEM og allerede tjent 10,7 STEEM. Ser ut som om du fulgte rådet til de sjefene med å investere ca 20 STEEM for å komme i gang. Kjempe godt jobbet:-) Flink hund du:-)

Tror ikke jeg ligger like godt an som deg, men vi kan jo sjekke...
Hilsen @FruFiffi
!bookkeeping drugwars

Hi @frufiffi!

drugwars

Received:

  • 1.967 STEEM
  • 13.624 STEEM from daily
  • 3.464 STEEM from heist
  • 0.000 STEEM from referral

Spent:

  • 114.527 STEEM

Total:

  • -95.472 STEEM

First transfer was before 22.30 days.
Your ROI per day is 0.75 % and you are earning approx. 0.85 STEEM per day.
Break even in approx. 111.7 days.

ROI when taking only the last 5 days into account

Your ROI per day is 0.48 % and you are earning approx. 0.55 STEEM per day.
Break even in approx. 173.4 days.

Hi @funcontest!

drugwars

Received:

  • 6.903 STEEM from daily
  • 0.773 STEEM from heist
  • 0.000 STEEM from referral

Spent:

  • 18.383 STEEM

Total:

  • -10.707 STEEM

First transfer was before 22.29 days.
Your ROI per day is 1.87 % and you are earning approx. 0.34 STEEM per day.
Break even in approx. 31.1 days.

ROI when taking only the last 5 days into account

Your ROI per day is 1.78 % and you are earning approx. 0.33 STEEM per day.
Break even in approx. 32.7 days.

vanker det ikke premie og kake til de som er på topp 3679? haha

kjekkt å se at der er flere nordmenn på topp 100! stå på!

Hei @Flatman.
Du har nok en "liten" jobb å gjøre for å nå toppen:-) Du er hjertelig velkommen til å jobbe deg opp:-)
Vi blir nok ett ganske sterkt team etterhvert her.
Kake samling hadde vært tingen synes jeg også:-)

Ja jeg har en jobb å gjøre her kan man si, rykker stadig lenger bakover, haha
Jeg må nok ta med meg min egen kake tenker jeg

Det så ut til å være en god kake ja. Hjertelig velkommen skal du være:-)
Biler er alltid kult! Rykke bakover er jo ikke det man skal. Men nå er vi vel snart 15.000 spillere om jeg ikke tar feil. Da ligger du jo blant de 30% beste:-)

Posted using Partiko iOS

Kult med medaljer da, men er nok en stund til jeg er innenfor topp 100.

@djimirji up!

Posted using Partiko iOS

Congratulations @everydaycoach! You received a personal award!

DrugWars Early Access
Thank you for taking part in the early access of Drugwars.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Do not miss the last post from @steemitboard:

Are you a DrugWars early adopter? Benvenuto in famiglia!
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60625.76
ETH 2898.84
USDT 1.00
SBD 3.62