You are viewing a single comment's thread from:

RE: RamtaSnakk - 3 måneder på fulltid med Steemit! §;-)

in #norway7 years ago

Veldig inspirerende post, @ramta. Jeg kan nok bare drømme om å være like god til dette som deg, men man vet jo aldri hva fremtiden bringer.
kan jeg spørre et par spørsmål?

  • har du brukt mye bitcoin/penger på å kjøpe steem? eller har du bygget deg opp med posting og kommentering?
  • kan du noe om Dtube? har prøvd å laste opp etpar filmer der, men hver gang får jeg IPFS error :/ bare lurer på om det er noe feil med mine filmer eller om det er feil med Dtube, jeg har prøvd å laste opp en film på 1080p60 (1,5GB), det funka ikke etter å ha prøvd flere ganger, så laget jeg den om til 720p60 (850MB), funka heller ikke. alle filmene er .AVI
    forslag til hva jeg gjør feil?

miniDSCN7252.JPG
SurfsUpDude! EuroSurf17 pågår as we speak.

Sort:  

Jeg har problemer med at nettleseren fryser (egentlig hele maskinen) når jeg prøver å laste opp videoer på dtube, har du opplevd det?

det har jeg ikke opplevd, jeg får bare IPFS error... men at pcen frysen er vel kanskje et pc problem? elle kanskje browser problem, ikke vet jeg, men du kan jo prøve en annen browser. har hørt at andre har hatt problemer med Dtube, men problemene deres forsvant når de gikk over til chrome

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63207.78
ETH 3068.52
USDT 1.00
SBD 3.87