Sort:  

Det går veldig fint! Er kanskje ikke så lett å få med seg postene mine når jeg legger ut så sjeldent, har vært helt ufattelig mye å gjøre på skolen i det siste, å velge alle realfagene ble kanskje litt mye hehe :D Skal prøve å få lagt ut mer i påska så du får sikkert flere sjanser til å se postene mine, uansett tusen hjertelig takk! :)

Ja, og så må man kanskje følge med feeden sin flere ganger daglig for å ikke gå glipp av noe. Jeg prøver å gå inn på de jeg følger direkte en gang i blant for å se om det har hendt noe sist da, men ikke alltid jeg husker det. Skjønner det må være travelt med alle realfagene, håper det går bra for deg og at det blir godt med velfortjent påskeferie! Ser frem til flere innlegg :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 68362.52
ETH 3747.89
USDT 1.00
SBD 3.66