Sort:  

Nydelige bilder Lene! Hvor langs kysten er dette? Har vært litt bedre vær her i Paris i sommer :) Ble en tur i hagene utenfor leiligheten i dag i solen!

Kult å komme over andre Norske her på steemit. Følger deg og ser frem til flere innlegg fra deg :)

Fredrik

Tusen takk Fredrik! Dette er på Jæren, nærmere bestemt på Borestranden :) Så fin hage du har! hehe det er et nydelig område og fin park der. Ja, det er kjekt med andre norske her og, det er flere fra Norge her, og stavangerområdet, gøy. Ser ut som en interessant jobb du har, kjekke innlegg å lese,ser frem til å lese mer fra deg også, Lene

Åja, er fra Stavanger selv så da burde jeg vel kanskje ha kjent meg igjen ^^
Ikke truffet så veldig mange andre Norske unntatt Susanne her inne. Noen andre jeg burde bli kjent med? :)

aha, overdrev kanskje litt med at det er så mange men @gbert og @evak var de som introduserte meg for steemit, og @susanne har jeg truffet via steemit og andre SoMe , grundernettverking :)

Very nice pictures and sunset! I follow your account!

Thank you ! Have a great day :)

Astonishing captured!

Thank you! Have a great day :)

saw you post on another account and decided to check out your profile. I am also a public speaker. I am now following you and looking for interesting articles in the future

Nice! I follow you back for inspiration and more knowledge

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.11
JST 0.029
BTC 69364.85
ETH 3681.73
USDT 1.00
SBD 3.29