You are viewing a single comment's thread from:

RE: RamtaSnakk - 3 måneder på fulltid med Steemit! §;-)

in #norway7 years ago (edited)

God morgen.
Steem virker altfor manipulert om dagen.
Hver gang den prøver øke er det noen idioter som dumper ned til 1 USD igjenn...

Har du merket noen ugler i posen? Så @gyldenhorn la merke til det også. Det er noe som ødlegger mye. Men er jo en fordel da, vi får jo mer Steem ut fra SBD posten er verdt da 😎😃

Godt å se du kan leve av dette. Blir kø å røre nå som SmartTokens kommer 😁 Bare å kose seg i Steem Dvalen før dette blir for sykt 😄

Sort:  

Hei, @nippel66. Kan du utdype litt om det du snakker om? Mener dere at det er noen som bevisst holder prisen på rundt $1? Hva er i såfall målet noen kan ha av å drive med dette?

God dag @valth !
Jeg har fulgt med Steem prisen nå over lengre tid.
Så slik jeg har fått med meg, er det en eller noen eller noe som dumper prisen med engang vi går over 1.6 USD.

Ser man siste tiden etter HF19 så er det 3 ganger det har skjedd.
Grunnen er ganske enkel, de som gjør dette prøver få mest mulig ut av situasjonen, med å selge dyrt kjøpe 50% mer lavere.

Steem skulle hatt en jevnere vekst en opp og ned som en jojo slik den har vært siste tiden. Så her er antydninger til manipulasjon av markedet, og prisen. For nå tenker jeg folk har vært på hugget særlig etter SmartTokens annonseringen. Og hvorfor vi møter motstand på samme sted flere ganger vet jeg ikke, men det er slik jeg ser for meg situasjonen per dags dato.

Her er ett kart jeg ilustrerer hva jeg mener:

Ah, det gir mening! Takk for at du tok deg tiden til å forklare :) Jeg har ikke fulgt så nøye med på prisen, men jeg har jo bitt meg merke i at den ofte faller ned til rundt $1. Får håpe det blir vanskeligere for folk å manipulere prisen på denne måten når flere personer kjøper Steem i fremtiden.

Bare hyggelig.
Ja er kunstig lav nå.
Ja det vil stabilisere seg selv, jo mere spredt det blir. Så jeg tror dette bare er en gylden mulighet til å ta Power up 😎

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63572.52
ETH 3097.69
USDT 1.00
SBD 3.88