Gjett steemprisen

in #norway6 years ago

Beklager at det er litt inaktivt her, men har ikke så mye tid til steemit om dagen desverre.
Tenker det hvertfall er på tide med en liten gjett steemprisen.
Battleship er nok snart oppe å går igjen.

Steem ligger for øyeblikket på 3.10$
Hva tror du den vil ligge på når posten betaler ut?
Dere har fremtil onsdag på å gjette.

Lykke til!

Sort:  

4.15 - optimist :D

Da prøver jeg meg på 3.84, forsiktig optimist.

3.25

3.35

Velkommen til steemit :)

3.5 gjette eg. går nokk litt oppigje etterkvart trur eg.

Jeg gjetter på $4.00.

3.88 👆 opp 📈

3.10
kommer til å svinge litt opp å litt ned, men ender på det samme som den er på nå

Smålig tvilsom til at du er fra norge :P

Ja tvil er sant
Jeg er ikke fra Norge
Jeg er fra Marokko

The competitions here are for Norwegians only, the language should be a slight hint...

okay sorry i think the competition for all not just norwegian
but my brother works in norwig and i hope to visite it one day
Happy day 😊

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 63252.23
ETH 3035.50
USDT 1.00
SBD 3.73