Sort:  

Dette var utruleg vanskeleg. Men sidan lyden skal vere relatert til Steem..? For meg høyres det ut som ein lyd som kunne ha kome når ein trykker på Power Down knappen, så det vert mitt forslag.

Se der ja, @Driftnerd fem stjerners Upvoter!

Upvotes kommer fortløpende gjennom uken


Her er svaret på konkuransen:


Skikkelig GOD JUL til Deg og Dine!
@Ramta Reddington
En av Gutta hos @OneBitNews

Takkar so mykje og ynskjer heile OBN gjengen god jul!

It sounds like a sound weapon from a video game!

@Tbnfl4sun You are a five star Upvoter

So you get Upvotes, Thank You.


Here is your answer to THE SOUND OF STEEMIT


Merry Christmas
@Ramta Reddington
One of the boys at @OneBitNews

Thank you all so mutch!

ENKELT!

Det er målgangen når Petter solberg vinner Rallycross VM spilt av på halv fart. Blaffet mot slutten er målflagget. Så det så.

Lyden av Nor-nei Steeeeemit :p hehe
skulle ønsket at denne konkurransen gikk over 7dager ikke bare til riktig svar kom inn. hverfall sånn jeg gjør det så leser jeg etpar av postene til OBN hver dag hvis jeg får tid, så tar meg ofte en uke å lese hele magasinet. men men det er meg da.

Helt kanon at dere kjører konkurranser, liker liker!

I think it's a sound of a motorcycle or car game

Hello again. Thanks for another great OBN. Sorry but i have no clue about what that sound is. But i will listen to the music recommendations. Have you ever listen to this group. Heard it on tv last week and love their voices:-) Pentatonix

I had to listen to it several times because it's too short :) frankly it's hard to guess but I would say it's a sound of video games.



A minigun for sure >)

Sound of da police?

This is like P4 radio station from norway, and it is pretty fun with the answerthey are getting. I like it, Good luck to everybody!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 65229.52
ETH 2946.17
USDT 1.00
SBD 3.67