You are viewing a single comment's thread from:

RE: Hvem nordmenn spiller drugwars?

in #norway5 years ago

Hei DrugwarS NorwaY

Idag har jeg oppgradert meg. Ligger nå på plass 75.
Det er bare å betale beskyttelses penger ( 100% upvote) da er du beskyttet til neste utgave av magasinet DrugwarS NorwaY.

20171005_133532.jpg

Dette er krigs papegøyen min, og her er våpenet han bruker.
Som sagt han er livsfarlig.

20140307_163750.jpg

Hilsen fra DrugwarS @Tommy og papegøyen Reidar

Sort:  

Hei @TommyHansen og Reidar.
Kjører du oxo beskyttelse? Gratulerer med plasseringen på ranken.
Ser ut som om Reidar er litt farligere enn de her:-)

som du ser er vi noen som samarbeider her...
endel fra Fredrikstad

Ja, Reidar er nok endel større ja...

Hei @TommyHansen.
Kult å se at du rykker stadig nærmere toppen.
Jeg har selv nå klart å komme meg opp på 29. plass

Tror DrugwarS NorwaY kommer til å bli en side som har mange sterke spillere. Satser på at vi får ett kult rykte etterhvert og tror nok vi blir fryktet i fremtiden....

Ja... ok å ha egen NorwaY post også.
God ide.
vil prøve å klatre litt jeg og.
Vi snakkes vel hos ramta snart....

faan.. var på siden til datteren min, men det så du vel...

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63894.44
ETH 3342.52
USDT 1.00
SBD 3.91