Why am I recording on DTube?

in #onelovedtube6 years ago


[PL] Dlaczego nagrywam na DTube?

Cześć, z tej strony Rutamson, a ten odcinek nagrywam dopiero po opublikowaniu kilku filmów na platformie DTube, by stwierdzić czy jest to platforma na której chce zostać na dłużej.

Na początku może powiem coś o sobie, otóż mam na imię Dominik i na chwilę obecną mam 16 lat.
Moje zainteresowania to gry komputerowe, piłka nożna i muzyka gatunku hip-hop.
Nie jest to odcinek w którym opisuję siebie, więc po szczegółowe informacje o mnie odsyłam was do opisu wideo gdzie znajdziecie link do mojego postu ze Steemita w którym napisałem o sobie znacznie więcej informacji.

Przejdźmy do rzeczy.

Otóż od kiedy pamiętam to kręcenie filmów z gier jest moją pasją, youtube był wtedy dla mnie idealnym miejscem, inspirując się na innych nagrywałem swoje pierwsze filmy z gier lecz po kilku latach społecznośc Polskiego Youtube zaczęła wzbogacać się w pato streamerów którzy promują przemoc i alkohol na swoich transmisjach a kolosalnie duży procent ich widzów są osoby nieletnie, które chcą być jak ich ulubieńcy.

Po kilku dniach mojego stażu na DTube i Steemit stwierdziłem, że zostaję tu na dłużej.
Społeczność Steemita jest nie do opisania, po prostu niesamowite jest jak miło i uprzejmnie przywitali mnie użytkownicy z mojego kraju jak i tych obcych.
Mimo że moje wideo nie mają dużo ocen i komentarzy, to chce dodawać ich coraz więcej bo sprawia mi to przyjemność, a samo czytanie miłych i motywujących komentarzy daje mi ostrego kopa w tyłek bym brał się do roboty.

Jak już mówiłem jestem młody, więc jest to dobry czas do zaczęcia swojej przygody z DTube ponieważ czuje, że ta platforma ma duży potencjał i w przyszłości może przegonić takie platformy jak np. Youtube

Dziękuje Ci za wysłuchanie mnie, i myślę że będę się tu bawił przez kilka dobrych lat i przesyłał swoje filmy z uśmiechem na twarzy.

Ja byłem Rutamson i cześć.

[ENG] Why am I recording on Dube?

Hi, this is Rutamson, and this episode is recorded only after the release of several videos on the platform DTube, to determine whether it is a platform on which I want to stay longer.

At the beginning I can say something about myself, my name is Dominik and at the moment I am 16 years old.
My interests are computer games, football and hip-hop music.
This is not the episode in which I describe myself, so for detailed information about me, I refer you to the video description where you will find a link to my post from Steemit in which I wrote much more information about myself.

Let's get to the point.

Well, since I remember making movies from games is my passion, youtube was the perfect place for me, inspiring on others I recorded my first video games, but after a few years, the Polish Youtube community began to enrich themselves in pato streamers who promote violence and alcohol on their broadcasts and the colossally large percentage of their viewers are people who want to be like their favorite.

After a few days of my internship at DTube and Steemit, I decided to stay here longer.
The Steemit community is indescribable, it's just amazing how nice and polite people from Poland and foreigners greeted me.
Although my videos do not have a lot of ratings and comments, I want to add them more and more because it makes me happy, and reading nice and motivating comments gives me a sharp kick in the ass to get to work.

As I said, I'm young, so it's a good time to start my adventure with DTube because I feel that this platform has a lot of potential and in the future it can overtake platforms such as Youtube

Thank you for listening to me, and I think I will be here for a few good years and send my movies with a smile on my face.

I was Rutamson and hello.


▶️ DTube
▶️ IPFS

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 62772.18
ETH 3032.07
USDT 1.00
SBD 3.67