Steemit openmic week 97. "Kvinde min" (Kim Larsen Cover in Danish).

in #openmic6 years ago (edited)



▶️ DTube
▶️ IPFS

"Kvinde min" af Kim Larsen

Kvinde min jeg elsker dig
Og jeg ved du elsker mig
Og hvad der så end sker
Åh la det ske
For jeg er din
Og selv om vi har skændtes tit
Og du har grædt og lidt
Når det har været slemt
Så glem det nu
For jeg er din

Åh, jeg har huslet
Og spillet tosset
Og jeg har snydt dig ja
Og skammet mig
Og stjålet af din kærlighed
Du ved besked
Åh ja
Åh ja
Wowwa og bababiliåh

For du er stadigvæk akkurat lige så smuk
Som allerførste gang da du kyssede mig
Så inderligt
Så inderligt

Tror du vi ska følges ad
Til livet det er slut
Åh det håber jeg
Ja jeg gør ja jeg gør
Så kvinde kom og drøm med mig
I den lange nat
Når stjernerne de funkler
Og blinker som besat

Nej, bliv ikke bange
For deres sange
Hold bare fast i mig
Når de fortæller dig
At der er tusinde mil
Imellem dig og mig

Nej nej
Åh tro det ej
Wauwa og bababiliåh

For du er stadigvæk akkurat lige så smuk
Som allerførste gang da du kyssede mig
Så inderligt
Så inderligt

Sort:  

Wow that was so cool to check out nice video :)

It is week 97, not 70. Please edit the title of your post to say week 97. Don't worry about the video.

Thank you, done.

Coin Marketplace

STEEM 0.37
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70162.45
ETH 3540.43
USDT 1.00
SBD 4.79