NERDESİN OROSPU EVLADI BAK OKU ADRES İSTEMİŞTİN BAK VERİYORUM GEL YARIN

in #orospucocugu6 years ago (edited)

OROSPU EVLADI SENİN YÜZÜNDEN HANIMA KIZDIM EVE GİTMİYORUM KAÇ GÜNDÜR BALÇOVADAYIM BEN BİKAÇ GÜNDÜR BAYRAKLIDA Bİ ARKADAŞDA KALIYORUM .SEMT BU İZBANA YAKIN PAZAR GELİRSEN BALÇOVADA EVDE OLBİLİRİM AMA HANIM SALMAZ DIŞARI ZATEN SENİN YÜZÜNDEN PAPAZ OLDUK BEN GEÇ KALKARIM YARIN TATİL HA YARIN CUMARTESİ HER CUMAARTESİ GECE 11 DEN 3 E KADAR ALSANCAKTA OLURUM İSTERSEN ORAYA GEL YETERKİ GEL BORNOVA SOKAĞININ SONUNDA KIBRIS ŞEHİTLERİNE ÇIKAN KÖŞEYE VARMADAN ORDA VESİLE BAR YARIN GECE 11 DEN İTİBAREN ORDAYIM HER CUMARTESİ GECE ORAYA TAKILIRIM GEL DAVAYI HEMEN ASKIYA ALAYIM NE SEN UĞRAŞ NEBEN SİNİR OLAYIM HANİ DANS EDELİM DİYE YAZMIŞSIN YA CAPCANLI MÜZİK ORDA EDERİZ İŞTE
YA DA KORKARSAN İÇERİ GİRME KAPIYA SOR YADA HEMEN GİRİŞTE BARIN SAHİBİ VESİLE ABLAYA ULAŞ ABİYİ SORUCAM DİCEN BENİ ÇAĞRIRLAR YOK YINE YAKLAŞMAZSAN HEMEN KÖŞEDE İKİ TAKSİCİ DURUR ONLARA SOR ORDALARSA İKİSİDE BİLİR BENİ ÇAĞIRIRLAR DIŞARI GELİRİM YOK KORKMAM BEN DERSEN HANİ SEN ÇETEBAŞI REİSSIN YA KUŞADASI EKİBİNİDE AL GEL KORKMAZSIN SEN DELİKANLI ADAMSIN İÇERİ GİR BANA KONS YAPARSAN EĞER SANA Bİ TEK DE SÖYLERİM SAĞLAMDIR MERAK ETME ORDA KİMSE BENİM İŞİME KARIŞMAZ ORDAN ÇIKARIZ MUHABBET EDE EDE YARIN BEKLİYORUM TELDEN AT POSTUNU SEN GELDİĞİNDE YA DA FORUMDAN YAZ BEN SÜREKLİ BAKACAM MERAK ETME BAK BEN GERÇEK FOTOLARIM ONLAR POSTLARIMDA VAR GÖRÜRSÜN HA PROFİDEKİ TİPSİZ FOTO GÖZLÜKLÜ OLAN SENİNSE TANIRIM SENİ ZATEN DEĞİLSE GERÇEK FOTONU KOY KORKMA DİĞER HESABINA SANA Bİ GÜZELLİK YAPACAM
BEKLİYORUM YARIN OROSPU EVLADI

Sort:  

kardeşim kolay gelsin.
kim kimi .. ne oluyor yav.. biraz sakinleşin yavaş...3 gün girmedim nete almış dünya savaşı burayı sarmış. Beyler hanımlar bi sakin kimin derdi var ne derdi var desin hele. Küfre gerek yok.(edilecekse ben ederim) :) anlatın derdinizi çözelim... yada yok siz karışmayn derseniz pardon derim ama benim bulunduğum yerlerede bi zahmet saldırmayın.. @ulas @daghan gidin kozunuzu başka yerde paylaşın. ikinizi lüfen etrafımda görmeyeyim. bütün postlarınız. sistemde kayıt altında siz salakmısınız. tr nin zararına işler yapıyorsunuz... böyle devam ederseniz hesaplarınız kapatılır.Lütfen kendinize gelin..

işim gücüm bıraktım tr ve kusadasi ile barış yaptığım gün sizin kavganızı gördüm.. bütün yazışmalarınızı okudum....aklıma ilk gelen şu oldu ALLAH'ım sen beni ... Nasıl bir sınava tabii tuttuysan senden gelene razıyım. Arkadaş ikinizinde bütün postlarını okudum yorumlarınızı okudum. birbirinizden farkınız yok.tek diyeceğim şu birbirinizi okumuyorsunuz ve anlamıyorsunuz...tavsiyem kavganın başladığı yere geri dönün .. aslında kavga sebebi yok. farkında değilsiniz. edilen KÜFÜR sebeb ama küfür post sahibine değil yorumculara edilmiş.diğer yorumcu tarafından. ortalık karışmış.
3 ihtimalli bir denklem var..
A) taraflar ya çok salak birbirlerini tehtid ediyorlar
b) taraflar çok manyak hesaplarını zora sokuyorlar
C) ben her ikinizide flag koyacağım ... ya gidin başka yerde kavga edin
@ulas ve @burrock ve aradaki diğer üçüncü 4. kişiler........
Bakın arkadaşlar paylaşımlarınızda hepiniz SUÇ UNSURU bulunduruyorsunuz.ama il posta baktım hatalı anlaşılma var... özür dileyip konuyu kapatın...Ben ce yapabileceğinizin en iyisi bu kan davası gütmeyin derim..

Congratulations @ulas! You received a personal award!

1 Year on Steemit

Click here to view your Board of Honor

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @ulas! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62737.73
ETH 2925.66
USDT 1.00
SBD 3.50