Chant dedicated to Saint Nektarios - Απολυτίκιο Αγ Νεκταρίου Πενταπόλεως

in #orthodoxy6 years ago


Σηλυβρίας τὸν γόνον καὶ Αἰγίνης τὸν ἔφορον, τὸν ἐσχάτοις χρόνοις φανέντα ἀρετῆς φίλον γνήσιον, Νεκτάριον τιμήσωμεν πιστοί, ὡς ἔνθεον θεράποντα Χριστοῦ, ἀναβλύζει γὰρ ἰάσεις παντοδαπὰς τοῖς εὐλαβῶς κραυγάζουσι. Δόξα τῷ σὲ δοξάσαντι Χριστῷ, δόξα τῷ σὲ θαυματώσαντι, δόξα τῷ ἐνεργοῦντι διὰ σοῦ πᾶσιν ἰάματα.


▶️ DTube
▶️ IPFS
Sort:  

Δυστυχώς πολλοί ξένοι steemers αφήνουν comments λέγοντας ότι να'ναι μόνο και μόνο για να πάρουν ψήφους! Ελπίζω τουλάχιστον να μην κάνουν το ίδιο και κάποιοι Έλληνες.

Ο Γέροντας στο βίντεο που ανέβασε ο @liondani είναι ο Άγιος Νεκτάριος Αιγίνης, όχι ο Πατέρας Νεκτάριος Βιτάλης που εκοιμήθη προσφάτως! Ο Άγιος Νεκτάριος εκοιμήθη τον Νοέμβριο του 1920, κοντά έναν αιώνα τώρα. Κάποιοι μάλλον μπερδεύτηκαν!

Όπως και να'χει, δεν υπάρχει λόγος θλίψης για την κοίμηση κανενός Γέροντα! Μόνο ΔΟΞΑ! Πάνε στον προορισμό τους, όπου θα συναντήσουν τον Παΐσιο, τον Πορφύριο και τους άλλους σύγχρονους τιτάνες της Ορθοδοξίας!

Ο Γέροντας Νεκτάριος της Κορίνθου (τέκνο της Αιγίνης και αυτός) ελπίζω να είναι ο επόμενος. Έχει εκπληρώσει το καθήκον του με το παραπάνω. Ειναι 99 χρονών και πλέον ζητάει απο τον Θεό να τον πάρει κοντά του!

Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΜΑΣ είναι πίστη βιωματική, αν δεν πιστεύεις ΑΛΗΘΙΝΑ δεν θα "νιώσεις" και "δεις" ΠΟΤΕ!

Δυστυχώς πολλοί ξένοι steemers αφήνουν comments λέγοντας ότι να'ναι μόνο και μόνο για να πάρουν ψήφους! Ελπίζω τουλάχιστον να μην κάνουν το ίδιο και κάποιοι Έλληνες.

“Φώναξε τους εργάτες και πλήρωσέ τους τον μισθό τους, αρχίζοντας από τους τελευταίους και τελειώνοντας με τους πρώτους”. Όταν ήρθαν οι άντρες της 11ης ώρας, έλαβαν ο καθένας ένα δηνάριο. Και όταν ήρθαν οι πρώτοι, υπέθεσαν ότι θα λάβαιναν περισσότερα, αλλά και αυτοί αμείφθηκαν με ένα δηνάριο. Μόλις το έλαβαν, άρχισαν να παραπονιούνται στον κύριο του σπιτιού, λέγοντας: “Αυτοί οι τελευταίοι εργάστηκαν μία ώρα, και όμως τους εξίσωσες με εμάς που μοχθήσαμε όλη την ημέρα μέσα στο λιοπύρι!” Αλλά εκείνος απάντησε σε έναν από αυτούς: “Άνθρωπε, δεν σε έχω αδικήσει. Δεν συμφώνησες μαζί μου για ένα δηνάριο; Πάρε αυτό που σου ανήκει και πήγαινε. Εγώ θέλω να δώσω σε αυτόν τον τελευταίο ό,τι και σε εσένα. Δεν έχω το δικαίωμα να κάνω ό,τι θέλω με τα δικά μου πράγματα; Ή είναι το μάτι σου φθονερό επειδή εγώ είμαι αγαθός;” Με αυτόν τον τρόπο, οι τελευταίοι θα είναι πρώτοι και οι πρώτοι τελευταίοι».​—Ματθαίος 20:8-16.

Ή είναι το μάτι σου φθονερό επειδή εγώ είμαι αγαθός;

Σιγουρα το ματι μου δεν ειναι φθονερο, διοτι αν ηταν δεν θα ελεγα κουβεντα και θα κοιταγα μονο το συμφερον μου. Δεν εχω προβλημα με κανενα παιδι (Ελληνα ή ξενο) ισα-ισα που στηριζω την Ελληνικη κοινοτητα (και ξενους φιλους) με ολο μου το ειναι. Απλα ταπεινη μου αποψη ειναι οτι σε θεματα πιστης και Ορθοδοξιας καλο ειναι να πιστευουμε αυτα που λεμε. That's all!

Με αυτόν τον τρόπο, οι τελευταίοι θα είναι πρώτοι και οι πρώτοι τελευταίοι

Δεν ξερω αν συμφωνω με το συγκεκριμενο. Και ο Υψιστος ολων έλεγε οτι θα ανταμειφθουν και θα δουν τις πυλες του παραδεισου αυτοι που θα πιστεψουν, θα προσπαθησουν, θα βοηθησουν, θα αγωνιστουν.

Αλλωστε, μην ξεχναμε (σε αλλο επιπεδο μιλαω τωρα) οτι και η Αριστερα (Συριζα και ΚΚΕ) στην Ελλας του σημερα ειναι κατα της αριστειας και θεωρουν παρελασεις, σημαιοφορους και τους καλυτερους μαθητες αχρειαστα πραγματα που προαγουν τον εθνικισμο και την μισαλλοδοξια. Εγω προσωπικα δεν συμφωνω με αυτη την αποψη. Δεν μπορει να ανταμειβεται το ιδιο ενας που δουλευει 18 ωρες το 24ωρο με καποιον που κοιμαται 18 ωρες το 24ωρο.

Ο Ματθαιος μιλαει παραβολικα με την συγκεκριμενη ιστορια και οχι κυριολεκτικα. Την ξερω την συγκεκριμενη αλληγορια αλλα ειναι πολυ μεγαλη κουβεντα για να την αναλυσουμε μεσω γραπτων σχολιων.

Σιγουρα ο καθενας εχει το δικαιωμα στο steemit και στην ζωη γενικοτερα να ψηφιζει, να σχολιαζει και να ποσταρει οπως θελει, δεν θα κρινω εγω τι ειναι σωστο ή λαθος. Παρολα αυτα θεωρω οτι πρεπει να διευκρινιζονται καποια πραγματα, ειδικα οταν εχουν να κανουν με θεματα πιστης και τους Πατερες της Ορθοδοξιας μας.

Συμφωνώ απόλυτα το λέει και ο Κύριος, ''Γεύσασθε και ίδετε ότι Χριστός ο Κύριος" !!!!

Εμενα πραγματικα με τα ποστ που ανεβαζεις νιωθω μια χαρα μεσα μου , γιατι εδω μεσα στο steemit ξεχναμε καποια πραγματα (βαζω και τον ευατο μου) αλλα εσυ μας τα θυμιζεις..Μην ξεχναμε ολα εδω μενουν_))!!
Λοιπον αυτος ο Ψαλμος του Αγιου Νεκταριου για οσους δεν γνωριζουν περιγραφουν κατα καποιο τροπο την Ζωη του απο που ηταν κ.τλ. Ολοι οι Αγιοι μας εχουν εναν Ψαλμο δικο τους, που περιγραφει τη Ζωη τους!
Ενα παραδειγμα ειναι και ο Αγιος Σπυριδων που ο ψαλμος του μιλαει για ενα φιδι που μετετρεψε σε χρυση ραβδο!!
Ευχομαι ο Θεος να συνχωρεσει τους ανθρωπους που ειχανε βγαλει μια ψευτικη ειδηση στο παρελθον για τον Αγιο Νεκταριο , Oταν το εμαθε ο Αγιος Νεκταριος σαν ταπεινος ανθρωπος του Θεου , δεν βγηκε να κατηγορησει κανεναν για αυτην τη δισφημηση , και γ'αυτο εγινε και Αγιος!Δεν αναφερω κατι οσοι το ειπαν γνωριζουν καλα!!
Σε ευχαριστουμε για το αφιερωμα αυτο αγαπητε @lionandi για τον Αγιο Νεκταριο!!

Αιωνια του η μνημη!
Καλο παραδεισο να εχει.να εχεις κουραγιο @liondani

@liondani η δουλειά σου είναι πάντα τέλεια κύριε, πραγματικά εκτιμώ

I surely agree with you @izuchukwu1506 @liondani is the person who brought a lot of changes in me and made me realise that where I'm lagging and where should I go I would always thank him throughout my life.... Thanks a lot @liondani

Συγχαρητήρια που αναδεικνύεις την Ελληνική Ορθοδοξία !!! Οι Άγιοι μας είναι ολοζώντανοι και πανταχού παρών!! Βοήθεια των ταλαιπωρημένων και όχι μόνο ψυχών!!! Μεγάλη η χάρη τους και βοήθειά μας !! Η αλήθεια είναι ότι σκέφτομαι να αρχίσω μια σειρά από χριστιανικά ποστ!

Previously what I used to think on the topic of existance of jesus was
Absolutely not. I don’t think Jesus was anything other than a mortal man.
Every person on here who says they believe in Jesus is basing their belief on either one or two factors. First, you have the New Testament. Without getting off the subject, let me say that without a doubt the NT is not a reliable source of information when it comes to history. For one, no one knows who actually wrote it, especially the first four gospels. They sometimes contradict one another. There are inconsistencies. These issues cannot be overlooked. Why accept the NT as “truth” when it has these issues?

My perspective really changed about jesus when you said to believe in him for few days and really from that day 1 I have experienced a lot of changes in me ie
I have started believing in his existence and now my perspective is
Jesus was an historical person. Anyone who tries to deny this is on the lunatic fringe of anti-theism and not to be taken seriously. Not just any worthy biblical scholar or historian, but atheist biblical scholars and historians are convinced of the historicity of Jesus of Nazareth. Those who deny it do so entirely for an anti-theist agenda, are expressing a recent phenomenon which has no grounding in historical accuracy, are biased to the extreme, and are more loony than the most hair-brained of religious nuts. Jesus is mentioned by Roman and Jewish historians, by the emperor Claudius, and yes, by the New Testament. One can claim that the Bible is biased evidence, but claiming it is "no" evidence diverges from all other examples of a contemporary writing being scrutinized historically. I'll say it again. Historical Christ-denial is more farcical than any religious lunacy......... Thanks a lot everytime I see your videos on dtube it brings a lot of positive energy in me and It's just because of you my life has changed I will always be standing with you sir!!

I have started believing in his existence and now my perspective is
Jesus was an historical person.

Soon you will find out more

Thanks @liondani for everything that you have done!!

Αξέχαστος θα είναι ο γέροντας. Πώς μπορεί κανείς να ξεχάσει τον άνθρωπο αυτόν. Όταν τον γνωρίσαμε με την Άννα ήταν μία πολύ ιδιαίτερη στιγμή. Αισθανόμουν ότι δεν πατούσε στη γη. Η αγάπη του για τον Χριστό τον έκανε να μαγνητίσει το είναι σου όταν μιλούσε. Μακάρι να φτάσουμε κάποια μέρα να έχουμε έστω και ένα μικρό ποσοστό της φώτισης και της πίστης του. Δεν τον είδαμε τις τελευταίες στιγμές και αυτό είναι που μας πονάει πολύ και εμένα και την Άννα. Αλλά ξέρουμε ότι έχουμε την αγάπη του για πάντα Γιατί είναι αυτό που μας είπε ο ίδιος όταν τον είδαμε τελευταία φορά.

Πραγματικά ο ψαλμός με άγγιξε...
Αιώνια του η μνήμη..
Καλό παράδεισο να έχει.
Και να μας προσέχει όλους..

μπορεί η ψυχή του να ξεκουραστεί με ειρήνη ... ξέρουμε ότι μας άφησε, αλλά θα μείνει ζωντανός στις καρδιές μας ...... Ο ΜΠΟΡΕΙΤΕ Ο ΘΕΟΣ να μας ευλογεί και Σας ευχαριστώ @landani για να μοιραστείτε όλα αυτά, είστε λατρευτός

Αγαπημένε μου πόσο πολύ με συγκινείς αυτή τη στιγμή. Ο Άγιος Νεκτάριος είναι ο προστάτης μου. Έχω βιώσει πολλά προσωπικά θαύματα. Αυτό που είμαι Σήμερα το χρωστάω σε αυτόν. Σε ευχαριστώ πολύ @liondani για αυτή τη στιγμή συγκίνησης. Καλό παράδεισο να έχει ο γέροντας. Κι αν θέλει ο Θεός θα έχουμε και εμείς ένα κομμάτι παραδείσου όσοι τον έχουμε γνωρίσει και έχουν φιλήσει το χέρι του.

Πολλά χρόνια πριν, όταν ο μεγαλύτερος ο αδερφός μου ήταν ακόμη παιδάκι 4 χρόνων και κόλλησε ανεμοβλογιά έφτασε στο σημείο να πεθάνει!

Η μητέρα μου τότε είχε ένα ενύπνιον! Είδε ένα γέροντα να την πλησιάζει και να της λέει: "Μην ανησυχείς παιδί μου, το παιδί σου θα γίνει καλά!"
H μητέρα μου αναστατωμένη τον ρώτησε¨Ποιος είσαι γέροντα,πες μου σε παρακαλώ, και που ξέρεις ότι τα παιδί μου θα γίνει καλά?"
Ο γέροντας την κοίταξε με ένα γλυκό βλέμμα και της είπε:
" Ο Κύριος θα το σώσει, και εσύ μπορείς να με βρεις εκεί και εκεί (Δείχνοντας της Δυτικά προς την Βόχα και Ανατολικά προς την Αθήνα), θα σε περιμένω παιδί μου"

Από το ίδιο βράδυ ο αδερφός μου καλυτέρεψε και από την επόμενη μέρα ήταν εμφανώς καλύτερα!
Η μητέρα μου όμως άρχισε να βλέπει τον γέροντα στον ύπνο της ο οποίος κάθε φορά της έλεγε: "Δεν ήρθες ακόμη, σε περιμένω."

Η μητέρα μου πεπεισμένη πλέον, πως ο γέροντας ήταν κάποιος Άγιος, άρχισε να πηγαίνει σε όλες τις εκκλησίες, να βλέπει όλες τις εικόνες αλλά μάταια. Δεν μπορούσε να τον αναγνωρίσει!

Ένα απόγευμα πηγαίνοντας επίσκεψη σε μία θεία του πατέρα μου και μπαίνοντας στο σπίτι, είδε την εικόνα του γέροντα μπροστά της, απέναντι από την είσοδο του σπιτιού!!!!!

Είχε βρει τον άνθρωπο που της έσωσε το παιδί!!! Αμέσως ξέσπασε σε κλάματα και ξεφώνισε "Να ο γέροντας που έσωσε τον Δημήτρη μου".
Τότε η θεία της είπε πως υπήρχε μία εκκλησία στο Βέλο (Δυτικά της Κορίνθου) και μία στην Αίγινα (Ανατολικά)!!!! Τότε κατάλαβε τι της είχε πει ο γέροντας και έκτοτε η μητέρα μου μια φορά τον χρόνο επισκέπτεται τη Μονή του Αγίου Νεκτάριου στην Αίγινα για να τον ευχαριστεί για το θαύμα αυτό!!

@liondani Είχα την τιμή να επισκεφθώ το μοναστήρι στην Αίγινα. Γαληνεύει η ψυχή εκεί μέσα. Όπως γαληνεύει ακούγοντας τον ψαλμό...

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64664.11
ETH 3166.18
USDT 1.00
SBD 4.11