You are viewing a single comment's thread from:

RE: Inspirace @krakonos -em :-)

in #palnet5 years ago

Jo, sledovat ostatní se vyplatí. Třeba takový uživatel @bucipuci zrovna publikoval nový článek, kde informuje o těch lepších kmenech :D

Taky jsem už otevřel ten SteemPeak. Vypadá lépe než Busy, doufám ale, že mě nebude odhašovat pokaždé, když vypnu jeho záložku.

Je nějaký nový kmen, který bych měl dávat pod analýzy finančních trhů (včetně btc)? Dávám steemleo a když si vzpomenu, tak i palnet. Upfundme by se asi také hodil. Něco dalšího? :)

Sort:  

Obecně #marlians, #zzan, #sct, #mediaofficials ... Když máš volné místo.

SteemPeak - je to jako se vším. Když mu zadáš, že si tě má pamatovat, tak tě odhlašovat nebude.
Jak píše @krakonos, pokud máš místo, použij všeobecné Kmeny (značky)

Tak mi úplně nefunguje. Pokaždé, když znovu otevřu SteemPeaka chci napsat komentář, chce po mě heslo. To je ale vždy nesprávné.

Nevím, jak ses tam přihlásil. Já používám klíčenku Steem Keychain a nemám problém. Mělo by to ale bez problému fungovat i na steemconnect
Edit: na steemconnect musíš zadávat postkey

Keychain. Nejede to.

Na steempeak jsem se poprvé přihlásil přes steemconnect a od té doby mi to jede normálně. Je to jako se přihlásit na steemit. Opravdu netuším, proč ti to zlobí.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64561.16
ETH 3244.42
USDT 1.00
SBD 3.91