You are viewing a single comment's thread from:

RE: Co je nového? / What's new?

in #palnet5 years ago (edited)

Koukal jsem, že na Steem-engine je tlačítko pro získání airdropu PAL, u mě cca 8 USD. Všichni ten PAL okamžitě prodávají a jeho cena rychle klesá.

Sort:  

Já bych neřekl. Včera jsem "vyclaimoval" svých cca 1000 Palů, které měly v tu chvíli hodnotu asi 27 dolarů. Díval jsem se teď a už je to 40 dolarů...

Asi to bude hodně lítat. 1 PAL je teď za cca 0.04 steemu...

Nepojmenovaný 1.jpg

Jo, lítá to dost zběsile. Zbavil jsem se toho za 37 Steemečků a mám klid :D

Myslím, že to bylo moudré rozhodnutí ;)

Aby jsi ty Paly dostal, musíš na tu minci kliknout. Dále tam je trochu zádrhel. Je třeba mít nainstalovánu klíčenku Steem Keychain, protože hlasování i vkládání souborů vyžaduje potvrzení transakce.
Klasika. První reakce bývá okamžitý prodej, ale časem se to ustálí.

Šlo mi to i přes Steemconnect (active key). Otázkou je, jestli cena ještě pak někdy vyšplhá tam, kde je teď ;) To záleží na úspěšnosti mince. Třeba Clean token si na Steem-engine vede dost mizerně, což je škoda. Afit taky nic moc.

Vyzvednout jde. Pokud bys ale chtěl na palnet publikovat, je třeba tu klíčenku nainstalovat

Vyzvednout jde. Pokud bys ale chtěl na palnet publikovat, je třeba tu klíčenku nainstalovat

Aha, tak to jsem ještě nezkoušel. Každopádně bude dobré sledovat, jak se bude vyvíjet hodnota Palů i celé té platformy.

Mám celý steem-engine v zorném poli ;-)

Aby jsi ty Paly dostal, musíš na tu minci kliknout. Dále tam je trochu zádrhel. Je třeba mít nainstalovánu klíčenku Steem Keychain, protože hlasování i vkládání souborů vyžaduje potvrzení transakce.
Klasika. První reakce bývá okamžitý prodej, ale časem se to ustálí.

Kolik PAL si dostal z toho airdropu, estli se můžu zeptat?

Bylo toho cca za 8 USD, hned jsem to prodal a získal 20 steemů (STMP). 584 Palů.

Ten airdrop je teda zřejmě podle SP? Protože já dostal celých 69 PAL :D

Vypadá to tak.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63701.36
ETH 3076.90
USDT 1.00
SBD 3.81