Sort:  

To zaškrtávací políčko pod editací článku ;)

U busy.org máš možnost něco darovat. Je trvale zaplá. Kdo to neví tak každým postem dává busy 10%. Když to vypínáš, tak dává menší upvote a časem žádný.

Opravdu? Já to vypínám vždy a upvote mi dávají pořád (stejný), aktuálně kolem 25 centů.

Já mám právě opačnou zkušenost. Je fakt, že na busy už dlouho nic nepíšu, protože jsem pak musel dost věcí (obrázky, gif) editovat na steemit.com aby to šlapalo

Já Busy používám jen k publikaci postu, kvůli tomu upvotu. Taky to pak často edituju na Steemitu...

Jsi zřejmě jiný level, naposledy jsem dostal nula nula prd. Tak už to ani nevyužívám.

Výše jejich upvotu je údajně závislá na součtu SP uživatelů, kteří tě sledují. Já mám mezi svými followers i pár vypasených kytovců, tak to bude asi tím...

Tak to jsi uhodil hřebíček na hlavičku. To bude tím. Díky za rozklíčování.

Díky za doplňující info. Už jsem tam dlouho nebyl. O zaškrtávátku vím, jen jsem si myslel, že je to nyní natvrdo nastaveno jako u actifitu.

Pokud vím, tak se to dá vypnout ;-)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 62332.64
ETH 3006.81
USDT 1.00
SBD 3.94