Panama 2.část surf je boží, turistické Boquete

in #panama5 years ago (edited)

IMG_20190228_183722.jpg

Opustili jsme šílený hostel. Ráno ze mě byla zombie, která vraždí kohouty. Jako správná vegetariánka jsem prohlásila, že chci to nočního řvouna k obědu. Mama mija, nemají ti kohouti kokrhat až s rozedněním? Ne už ve 2 ráno!

Guabito, městečko, které Panamě moc obrázek nedělá. Jeden Army týpek nás posílá na jinou silnici, prý tudy to je nebezpečné. Hm ok!! Fajn, že po dlouhé době nestopuju sama.

Dlouho trvalo než nám zastavila jedna žena a pak muž, který se pro nás po 30min vrátil. Měl sám zkušenosti se stopem v US, tak byl rád, že může skutek oplatit. Vysadil nás v městě Altamira, ze kterého jezdí lodě na oblíbené místo pro turisty, Bocas del Toro.

Město divné též, dali jsem si něco k obědu, vybrali v ATM (poplatek 4$) a šup na stopa. Tohle bylo na dlouho, naštěstí jedno auto nám řeklo, že tak ta hoďku pojedou zpět. Motivace stopovat klesla. Po hodině přijeli k benzínce turisti a rovnou se nás ptali, kam jedeme. Díky tomu jsme se dostali až tam kam jsme původně doufali dorazit :). Řeka na koupání. Skvělé místo na stan.

Pěkné, že?
IMG_20190228_101824.jpg

Ráno stopem do Boquete. Se Seanem mám pocit, že když vlastně se o stop nesnažíme, tak to najednou staví auto.
Cestou jen zastávka o vodopádu, který v reálu ani vodopád nebyl, tak holt jen zastávka na melouna.

IMG_20190228_074421.jpg

Do Boquete nás vzali dva cizinci, co tu bydlí teprv pár měsíců. Pokračovali s námi do jedné zahrady, kterou nám někdo doporučil.

Kdybych předem věděla, že večer nám nebudou ochotni ani nechat postavit stan, tak bych se bez toho obešla.

IMG_20190227_161859.jpg

IMG_20190227_180003.jpg

IMG_20190228_070827.jpg

Rozhodla jsem se, že si dopřeju pořádný hrnek horké čokolády. Drahé to bylo, ale dobré. Dobíjeli jsme telefony, surfovali na síti a pak vyrazili hledat místo na stan.

IMG_20190302_142714.jpg

To jsem netušili, že nám cesta potrvá přes dvě hodiny a jen díky otvorů v plotu jsme našli aspoň určitý plácek. Po půlnoci padám, jak zabitá. Do toho se mě Sean asi o 2.ráno pokouší hladit, uff, chci spát. Navíc ráno mě budí, "rychle vstávej, tady kousek je dům, který jsme neviděli."

Místo stanu
IMG_20190228_065434.jpg

Několik km v zombie módu, poslední společná snídaně a hurá sama do světa. Jednostranná zamilovanost nedělá dobrotu. Navíc, potřebuju cestovat s někým ještě víc bláznivým než jsem já. Sean aspoň získal nové zážitky.

Seanův batoh, často jsem si z něj kvůli tomu utahovala :)
IMG_20190228_101729.jpg

Výhled na Boquete
IMG_20190227_143934.jpg

Říkala jsem si, že sehnat někoho s kým dokážu cestovat, bude zázrak. Nu on se trochu stal. Dnes jsem byla předběžně dohodlá s Jardou (Johnym, ten, co jsem ho potkala v Manzanilu), že se sejdem v Las Lajas na pláži. Teď už vám vyzradím, že jsme se společně dostali zatím až do Kolumbie, dál, uvidíme.

Do Las Lajas to bylo docela rychlé, po dlouhé době čekání na začátku, kde se ke mně přidal i jiný stopař, nás vzal zmrzlinář z Itálie. Před tím zastavil taxikář a dal nám 5$. To jsem od něj nečekala. Pak jsem ani nezačala pořádně stopovat, koukala jsem po WC a už stavilo auto. V posledním městě jsem už musela ten záchod najít.

K pláži jsem dorazila na korbě, s klukama, kteří na mě před tím pískali.
Splavená, vedro jak v .. si říkám "co tu sakra dělám". Koupat se bez sprchy stejně nemohu, platit za hostel nechci.

IMG_20190228_155636.jpg

Po nějaké době vyrážím do hostel-kempu, tam mě hned místní staříci se všema seznamují. Žel WiFi tu teď nemají, elektřina nešla. Říkala jsem si, že se ubytuju jen, když půjde. Jeden místňák mě pozval na limču a snažil se mi namluvit, že tu budu mít surf zadarmo. Majitel, původem Němec, sympaťák, mě navedl ať jdu na západ ☀️. Musím přiznat, že opravdu skovstný.

IMG_20190228_183722.jpg

Do toho, jak zázrakem přichází Johny.
Mimochodem tohodle blázna můžete sledovat tu: www.facebook.com/stopom Cestuje už tři roky a dalo by se říct, že bez peněz.

IMG_20190302_142425.jpg

Musím přiznat, že jsem byla sama zvědavá, zda zvládnem spolu putovat vic, jak pár dní.

Co se nestalo, já opravdu zkusila surf!! A propadla jsem tomu. Prkno jsem si půjčila na celý den za 10$ a nakonec jsme tu zůstali dvě noci.

Ten pocit, když se vám podaří "chytit vlnu"!!
IMG_20190302_142317.jpg

Další den se dost urychleně loučím. Bohužel jsem tak minula možnost si vzít kontakt na jednoho Němce Flowa, co měl dost uhrančivý pohled. Včera jsem s ním a s jeho kámoši pařila karty a pokoušela se i hru fresbee. Johny mi ukázal seriál Most, to neměl dělat, musela jsem pak dokoukat všechny díly.

#stopování #solo #holkana cestě #camping #cestovaní #okolosveta #solocestovani #panama #surfovaní

Panamské putování přes:
Boquete, Playa Las Lajas, Panamský průplav, Galboa, Purtobelo, Panama City, Chepo, Carti, Puerto Obaldia

Má Fcb page www.facebook.com/nastopu
Ať víte o nových příspěvcích :) případně tam sdílím i aktuální stav, kde se nacházím.

Sort:  

Thank you for the informative post with beautiful photos.

Thank you for your comment :).

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 67066.21
ETH 3093.89
USDT 1.00
SBD 3.75