Konie w akcji! - Sfokusowani #20steemCreated with Sketch.

in #partiko5 years ago (edited)

Do aktualnej edycji konkursu zgłaszam zdjęcie zrobione już parę lat temu. Dokładnie 09.09.2012, na terenie Wrocławskiego Toru Wyścigów Konnych - Partynice. Być może nie powala jakością, ponieważ jest zrobione moją ówczesną Nokią 300, jednak uchwycenia akcji mu nie brakuje. Chyba...


zdjęcie0043n.jpg


Na brak akcji poza torem też narzekać nie mogłam, ponieważ nie pojechaliśmy tam tylko oglądać zwierząt. Można tam również obstawiać zakłady, ale że byliśmy wtedy pierwszy raz i nie znaliśmy się na systemach, to stawialiśmy tylko na jednego konia, tego który w naszym mniemaniu wygra. Aby to zrobić to najpierw wizyta na padoku, by obejrzeć wszystkie konie startujące w gonitwie, potem szybko to kasy by wysłać zakład i biegiem zająć dobre miejsce przy hipodromie, aby głośno dopingować swojego faworyta. Po zakończonej gonitwie akcja zaczynała sie od nowa! A nie przepraszam! Zapomniałam o jednym zwrocie akcji! Gdy któreś z nas wygrało to jeszcze przed wizytą na padoku, biegusiem odebrać nagrodę:-)
Oczywiście milionów nie wygrałam, nie wiem czy chociaż na zero wyszłam... ale mimo to zabawy i adrenaliny towarzyszącej temu wydarzeniu zapomnieć nie zdołam.

Posted using Partiko Android

Sort:  

Thank you so much for being an awesome Partiko user! You have received a 5.29% upvote from us for your 598 Partiko Points! Together, let's change the world!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61626.58
ETH 2940.28
USDT 1.00
SBD 3.66