You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit.... Rewarding blogers or business?

in #partiko5 years ago

Lattam a dlux az elegge ellene van ennek az egesznek. Szerintuk a blocktrades csak igy akar huzni megint a rewardpoolbol.
Hat minden kiderul majd. Feleslegesstresszelni ezen😁
Ezen mi ugy sem tudunk valtoztatni.

Csak nem logikus. Amit terveznek. De therealwolf postja alatt eleg szepen kifejtettem a veleenyem😁 Erthetoen leirtam mi a miazma😊 De eddig valahogy nem irt ra velemenyt😁

Posted using Partiko Android

Sort:  

Türelmesen várunk, és alkalmazkodunk minden körülmények között :)

Az tuti. Amig a steem nincs a moonon addig nem szabad kivenni a casht😂
Meg akkor is merlegelni kell.
De mondjuk hallottam egy jo megoldast. Remelem nem ertettem felre. De elvileg ugye sok witness megszavazta hogy az authors rewardbol legyen lecsippentve a motyo. Most sokan azon vannak hogy ezeket a witnesseket kiejtsek a top20 bol.

Most nem tudom megunt hogy jol ertettem e de allitolag van egy nagy acc. freedom. 9 millio sp-vel es o mar leszedte a votejat 2 emberrol.

Erdekes.

Posted using Partiko Android

A witness vote sajnos nem súlyozott, hanem darabra megy :( 9 milla sp-vel sem szavaz erősebben, mint én az 500zal, legfeljebb többen követik, mert nagy acc.

Amúgy jah, ez megoldás lenne, de ugye rengeteg az inaktív acc, és ha az ő szavazataik bentmaradnak, akkor ugyebár...

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62947.22
ETH 3174.78
USDT 1.00
SBD 3.81