You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit.... Rewarding blogers or business?

in #partiko5 years ago

Es mit szolsz ehhez a blocktrades alltal ajanlott forgatokonyvhoz? Hogy megnyesik az authors rewardot. Vagyis hogy meg akarjak nyesni.
Sehogy sem lesz jo. Sokan irtak hogy akkor le fignak lepni. Erre irta valaki hogy nem szamit mert csak a balnak szamitanak😂😂😂

Posted using Partiko Android

Sort:  

Nem jó ötlet, mert elveszi a tulajdonosoktól a befolyást. Ez elég diktatorikus, és messze van a decentralizációtól. Szerintem nem lesz belőle semmi, de ha mégis, osztunk-szorzunk, és ha nem jön ki a matek, kikesselés és tipli. Megyünk a dluxra :D

Hat mr. ned mar elvileg rabolintott. A blocktrades meg eleg bunko az ugyben. Igaz irtak ki szavazast de csak formalis. Nincs jelentosege valoszinu.
Mondom en a kocsog 3. orszagbeliek basszak tonkre ezt a rendszert mert moho kapzsi kocsogok.

Posted using Partiko Android

Hm, akkor meg lesz forkolva a steem, és megyünk az új láncra.
Erről már pletykánál erősebb híreket is hallottam ;)

micsudi? Ezt fejtsd ki bovebben kerlek😊 Most meg paran meg vacilalnak. Therealwolf is tegnap csinalt egy postot. De azt veszem ki a szavaibol meg a komment valaszaibol hogy abszolut benyal a "nagybefektetoknek"
Csak azt nem fogjak fel bar irtam egy fasza kommentet hogy hiaba a nagybefekteto. Felguzhatsz egy egesz bevasarlokozpontot es ugye abba nagybefeltetes van. De ha draga az arud meg szar akkor senki nem megy oda vasarolni. Szoval most 2 honap kerdojel. Mivel a blocktrades 2 honapig fog melozni hogy megcsinaljak ezt a szart.

Posted using Partiko Android

Láttam olyan terveket, hogy a steemet megforkolják, és egy kiegyenlítettebb disztribúciót csinálnak a rewardhoz, és mindenki választhat, hogy a régi, vagy az új láncon kívánja-e folytatni. Értelemszerűen minél kisebb egy account, annál jobban jár az új láncon, és hát kisebb accból sokkal-sokkal több van.
De persze egyelőre ez is csak terv, szóval a fene sem tudja, hogy mi lesz ebből, majd kiderül.
Bármilyen is most a steem, a következő bikapiacon tarolni fog, ahogy az összes többi nagy projekt is, mert így működik a tömegpszichológia :)

Lattam a dlux az elegge ellene van ennek az egesznek. Szerintuk a blocktrades csak igy akar huzni megint a rewardpoolbol.
Hat minden kiderul majd. Feleslegesstresszelni ezen😁
Ezen mi ugy sem tudunk valtoztatni.

Csak nem logikus. Amit terveznek. De therealwolf postja alatt eleg szepen kifejtettem a veleenyem😁 Erthetoen leirtam mi a miazma😊 De eddig valahogy nem irt ra velemenyt😁

Posted using Partiko Android

Türelmesen várunk, és alkalmazkodunk minden körülmények között :)

Az tuti. Amig a steem nincs a moonon addig nem szabad kivenni a casht😂
Meg akkor is merlegelni kell.
De mondjuk hallottam egy jo megoldast. Remelem nem ertettem felre. De elvileg ugye sok witness megszavazta hogy az authors rewardbol legyen lecsippentve a motyo. Most sokan azon vannak hogy ezeket a witnesseket kiejtsek a top20 bol.

Most nem tudom megunt hogy jol ertettem e de allitolag van egy nagy acc. freedom. 9 millio sp-vel es o mar leszedte a votejat 2 emberrol.

Erdekes.

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 65035.33
ETH 2950.72
USDT 1.00
SBD 3.66