Už dlouho se daří a to co se mě sesypalo na hlavu začínám pomalu rozplítat...

in #partiko4 years ago (edited)

Po dalším měsíci dorazil další dopis. Náhodou krátce potom i můj kámoš @pharesim . Jelikož už se s ním znám dlouho a umí německy daleko líp než já, tak sem ho požádal o radu a samozřejmě překlad toho co mě došlo z dopravního v Sigmarinen. V dopise stálo, že mám dodat do konce srpna potvrzení z MPU, že jsem způsobilý řídit. Shodli sme se na tom, že budu dopis ignorovat. Měsíc byl klid a pak přišel další dopis stejného znění jen datum mě prodloužili do začátku listopadu. A k dopisu byla přiložená pokuta na 30€. Měl sem obavy se zvedajících se pokut a rak sem raději začal jednat. Našel jsem si kde tu dělají přípravy pro MPU a domluvil si schůzku. Na schůzku sem se dostavil. Bylo to v Sigmarinen, kde jsme ještě nikdy nebyli a tak sme to spojili s prohlídkou města. Musím říct, že město se mi moc nelíbilo, na to že je to krajské město tak na německo bylo celkem špinavý a navíc tu sídlí ten hnusnej odbor dopravy.
Slečna která dělá ty přípravy byla moc milá a vysvětlila mě, že mám prakticky dvě možnosti. Ta první je jít přímo udělat to MPU, ale plyne z toho pouze asi 30% šance na zvládnutí vyšetření. Druhá možnost zahrnuje asi rok navštěvovat psychologa s tím, že se s ním pořádně připravým na testy. Tam už mám šance asi 90% na pozitivní zvládnutí testů s tím, že budu mít i od psychologa osvědčení, že jsem zdravý a nejsem závyslý člověk.
Tak si teď chodim jednou měsíčně pokecat za 100€ jednu hodinku s psycholožkou. Je to celkem sranda dostat se do kleští úřadů, ale co už žádný problém není tak velký aby se nedal vyřešit. Tak prostě splním to co po mě úřady požadujou a už se těším až si sem koncem příštího léta dovezu svou motorku a konečně vyzkouší ty bajecný německý silnice bez dír a s hromadou zatáček.

A tady ještě fotečka z dnešního výletu do Ravensburgu. Bohužel zatím autobusem.!

Posted using Partiko iOS

Sort:  

Tak ať se ti to podaří ;)

!BEER

Díík.

Posted using Partiko iOS

Není zač ;)



Hey @holdonla, here is a little bit of BEER from @jjprac for you. Enjoy it!

Thank you so much for being an awesome Partiko user! We have just given you a free upvote!

The more Partiko Points you have, the more likely you will get a free upvote from us! You can earn 30 Partiko Points for each post made using Partiko, and you can make 10 Points per comment.

One easy way to earn Partiko Point fast is to look at posts under the #introduceyourself tag and welcome new Steem users by commenting under their posts using Partiko!

If you have questions, don't feel hesitant to reach out to us by sending us a Partiko Message, or leaving a comment under our post!

Congratulations @krakonos, you successfuly trended the post shared by @holdonla!
@holdonla will receive 0.30229200 TRDO & @krakonos will get 0.20152800 TRDO curation in 3 Days from Post Created Date!

"Call TRDO, Your Comment Worth Something!"

To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

Congratulations @holdonla, your post successfully recieved 0.302292 TRDO from below listed TRENDO callers:

@krakonos earned : 0.201528 TRDO curation


To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62656.62
ETH 2941.90
USDT 1.00
SBD 3.59