Happy new year to you all!

in #partiko5 years ago

Hope you all had a great evening and a wonderful loving beginning of the new year!

We had a good evening at our neighbors house and got more in contact with otter neighbors as we moved in this house last year. And our kids slept till 07:45. Yesss 😍❤️

Posted using Partiko iOS

Sort:  

Mooi zus ik wilde naar een café gaan maar degene die ik op wilde zoeken was onvindbaar om dan voor niks naar een café te gaan ik heb gewacht geen op antwoord maar niets dus ook geen brandstapel op het strand. Fijn dat je een mooi uiteinde hebt gehad. 😁 ik kon wel weer uitgaan maar ik wilde de familiebijeenkomst niet missen met mijn oma en tantes en moeder natuurlijk hahaha en zussen maar oom een tantes zie ik maar 1 of 2 keer per jaar. Waarvan deze eenmaal. Ik zal ook accounts voor hun aanmaken strax als spaarpotje. Het is nu nog niet veel maar zodra bitcoin weer stijgt zoals voorspeld gaat steem ook omhoog en Dan is het moeilijker om steem te bemachtigen ik heb het meegemaakt omdat ik steem heb ingekocht toen het nog 4-8 dollar waard was. Nu is het 0.25 cent waard.

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60918.56
ETH 2919.11
USDT 1.00
SBD 3.56