You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit from different views

in #partiko5 years ago

Erősem elgondolkodtam én is a rebalancing dolgon, hogy innen kiteszem a pénzt power down után máshová, aztán ha mégis rendeződik a helyzet, akkor meg steem vissza, és power up :)
De még bizonytalan vagyok :)

Sort:  

nem mondasz amugy hulyeseget. 2 honap van kb. amig elkeszitik a rendszert. De ugye 13 het a full power down. hmmm nem tudom. Szerintem mar elkestunk vele. Amugy ha rosszul sul el lehet visszacsinaljak. Szoval tok mindegy hogy most kezded a power downt vagy sem. Max. jol lemegy az arfolyam ve lehet majd megint vasarolni😁 Tudod mindig a pozitiv oldalat kell nezni a dolgoknak😉

Posted using Partiko Android

Fiatban nem veszek ki pénzt, mert a kriptó hosszú távú takarékoskodásnak számít nálam (sok idő kell, mire érni is fog valamit a mennyiség :D ), így igazából majdnem mindegy, hogy az adott mennyiséget miben tartom, könnyen és gyorsan át lehet váltani egymásra a coinokat.

Ez a bajom az árfolyammal is, mivel nem teszek bele most kívülről pénzt, így ha a steem lemegy, az is lemegy, amiből átváltanám :D :D Tehát ugyanott vagyok.

Azert mondom ez ami itt van ezt mar hagyni kell. Aztan ha lemegy mert elbaszcsizzak akkor kell meg venni. Ha nem akkor meg ugy is jo lesz. Csak porgetni kell folyamatosan😉

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63955.40
ETH 3139.68
USDT 1.00
SBD 3.87