Waiting

Photo taken in Poznań, Poland, o n the Pyrkon Festival.
...
Zdjęcie wykonane w Poznaniu gdzieś na Pyrkonie

IMG_16032.JPG

Contest : #peoplephotography hosted by @worldcapture

Photo taken by Canon 5D III

...

If You Like My Photos Please Follow Me, UPVOTE, RESTEEM

Sort:  

I jak tam na kolej-konie było? ;)

W sumie ja latałem tylko z aparatem :)
Ostatnimi laty na tym zamyka sie mój Pyrkon.

Kolejkowanie mnie omineło, miałem swoje boczne wejścia :)

Ale Pyrkon jest zawsze bardzo zabawny, kolorowy i mimo kolejek warto się przejść i zobaczyc, że gdzies zupełnie blisko nas są osoby o wiele bardziej crazy niz my sami :DD

A to prawda zdecydowanie jest to taki nerdowski Woodstock ;) Ja byłem pierwszy raz w tym roku, chociaż zraziły mnie właśnie kolejki niestety. ponieważ zanim skapnęliśmy się ze znajomymi co i gdzei jest a także jak wcześnie trzeba stać w kolejce to niestety przepadło nam kilka punktów programu które nas interesowały. Niemniej warto było to wszystko zobaczyć i faktycznie z samym aparatem można by tam chodzić cały dzień :D

You' ve been selected always in support of good work

Largo mensajes.jpg

Individually, we are one drop. Together, we are an ocean.
- Ryunosuke Satoro.

Do not forget to use our tag #phototalent & #talentclub & #positivexposure

You can see our daily report in this link

Thank You :))
I'm glad you like it :)

Great entry! Thanks for participating again!! :))

I'm happy You like it :)

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64341.19
ETH 3145.13
USDT 1.00
SBD 4.00