درس مهم زندگی

in #persian7 years ago

.
♦️وقتی کسی مرا ناراحت میکند یا به چالش میکشد یا مشمئز میکند از خود میپرسم این فرد چه درس مهمی را به من یاد میدهد ؟…
در این لحظه فاقد کدام ویژگی شخصیتی و روانی هستم که باعث شده متحمل درد و رنج شوم ؟

انسانهای کند ذهن و کم هوش به شما صبر و بردباری میاموزند

انسانهای عصبانی ، آرامش و خونسردی را میاموزند

انسانهای تحقیرگر ، عزت_نفس و احترام را به شما میاموزند

انسانهای بی احساس ، عشق بی قید و شرط را میاموزند

انسانهای لجباز، انعطاف را به شما میاموزند

❤️❤️❤️

Sort:  

من خیلی از این درس ها استفاده کردم

امیدوارم موفق باشی دوست عزیز
من شما رو دنبال میکنم و امیدوارم بتونم ببینمتون

Congratulations @kokolo! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of posts published

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 69942.87
ETH 3793.57
USDT 1.00
SBD 3.73