درست آن نقطه از زندگی

in #persian7 years ago

🌿🌿🌿_______________________________

درست آن نقطه از زندگی
که رنگش خیلی به سیاهی میرود
به همان نقطه که رسیدید
حس کردید که دیگر باید رها کنید
باید بیخیال هر آنچه که هست و نیست شوید
سیاهترین نقطه نوید روشنی است
رها نکنید قوی باشید
چون شما در یک قدمی روزهای خوب هستید
شیرینی این روزها نصیب کسانی میشود
که از پس هر هفت خان رستم بر آمدند
نه آنان که شش خان را رد کردند
خان هفتم را سلاح انداختند و تسلیم شدند
هیچ وقت بیخیال رویاهایتان نشوید ...

#سیما_امیرخانی

Sort:  

خیلی زیباست من همیشه بلاگ شما رو چک میکنم

نظر لطفتونه من دنبال اینا میگیردم وقتی پیداش کردم میزارم اینجا تا همه استاده کنن

میخوای بدونی از کچا پیدا میکنم ؟

بله اگر ممکنه به من بگین

از چند تا سایت که توش عضو هستم میگیرم بعدا یه پست میزارم راجبشون

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 69852.07
ETH 3757.14
USDT 1.00
SBD 3.75