BATA NA NANGUHA OG BAYABAS

in #philippines6 years ago

image
Maayong gabie ka ninyo na tanan ganina kay nakita nako ning bata na nanguha og bayabas. Naka huna-huna ko satong bata pako na in ani among pang buhaton kung wala me lingaw manguha og bayabas bahalag magkalisod na basta lang makakuha og bayabas. Bahalag in ani lang lipay na kaayo me ani saona. Dayon ig uli sa balay kay kasab-an dayon kay hamos na kaayo og dagway hehe. Diri na lang ko kutob og daghang salamat.

Inyong amigo: @aaronplando
image

Sort:  

Hahah karemember ko katong bata pami..ako igsuon pirmi musaka sa bayabas tapos inig uli ana mag.bahin jud siya para nako ky kabalo man siya ganahan kaayo ko sa bayabas. #memories #throwback

in Abu Dhabi There is lots of Bubble Tea Near Me

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61219.98
ETH 2927.64
USDT 1.00
SBD 3.66