You are viewing a single comment's thread from:

RE: Dancing to "Lahi Ra Jud ang Davaweña" | Ulog #9 | Dance Vlog #3

in #philippines6 years ago

Oo ayy. :) Ganahan ko sa kanta. :) first ko nakadungog ani nga song kay sa fb page ni TJ Monterde. Gi-share man to niya tapos na-LSS na dayun ko. LOL :D :D
Aw lagi, tagna pa ko. :) Ka-talented ba diay nimu uy. :) Ako jud kay pag musayaw ko kay murag tukog. lol :D

Sort:  

lage ako kay nadunggan nako na sa mga tricycle sa gawas sa bhouse te hahaha.

dli man kaayo ko talented te hahaha kabalo lang, matun.an raman pud ang sayaw te hahaha kay ako nakatuon rapud.

Nah, di nalang jud ko magtuon kay nag try ko sauna, ga-apil apil man ko ug sayaw sa among church unya kanchaw kaayo akong papa. Muana ra, "Nagsayaw ka o nangdagpi ug lamok?" HAHAHA! :D Hay nakuuu!!! :D

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 67685.77
ETH 3856.07
USDT 1.00
SBD 3.69