You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemph.cebu's Community Question #3 : "Kinsang Tulo ka Steemit User Imong Gi-Idolo. Nganong Sila Man?" | Win SBDs!

in #philippines6 years ago

Ang akong 3 ka idolo sa Steemit

@surpassingoogle - Si Terry ang akong idolo diri kai ang iyang pirmi gi storya sa atua ang pag himo ug mga sulat nga makatabang ug mahimong maayong ehemplo sa usag usa. Gatuo ko nga ang steemit para ra sa katong kebaw musulat ug kebaw maniyot or kana naa makahatag para sa bitcoin ug ubang pang cryptocurrency pero ang steemit naa pa diay juy laing tumong.

Kai Terry ko nakat.on nga ang Steemit usa ka comunidad, kai dili ra sa mga inani nga butang kun di sa pkighimamat, makahibaw sa ubang storya sa kinabuhi, mutabang sa wala ug maghatag ug inspirasyon sa usag-usa para kita tanan mulambo.

@cryptopie - Gatudlo sa akoa nga padayon sa kinabuhi. Wala niya gi himo ang iyang kapansanan para dili na mabuhi. Si Cryptopie ang gatudlo naku nga bisag naay mga butang nga wala matumong sa imong plano, naa pa kai pwede mabuhat para makuha ra gihapon kini, dili man karun pero naa ra pa jud kai mabuhat sa umaabot nga adlaw.

Usa sad sa ako nkat.unan kai dapat imo higugmaon ug ipakita sa imong mga mahal sa buhay kung unsa sila ka importante kai wala ta ka kahibaw kung kunus.a ra ta kutob aning panahuna.

@solenne - Siya ang usa sa mga banyaga nga akong nakaila diri sa steemit nga nghatag naku ug inspirasyon para ipadayun akong mga gusto nakung buhaton sa kinabuhi. Dili man naku makuha karun pero kung padayun lng jud ko ug buhat para makab.ot kini kebaw ko nga ako ra jud ni makuha sa umaabot.

Ngpasalamat ko kai Solenne kai siya ang nghatag naku ug paglaom nga bisag unsa pa imong edad ug bisag asa kaman mkab.ot ra jud nimo imong mga pangandoy.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59121.51
ETH 2993.55
USDT 1.00
SBD 3.78