You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemph.cebu's Community Question #3 : "Kinsang Tulo ka Steemit User Imong Gi-Idolo. Nganong Sila Man?" | Win SBDs!

in #philippines6 years ago

@iwrite - di man gani siya whale pero ako malipayon samtang nagabasa sa iyang mga sinulat. Malingaw sad ko apan naa siyay kapasidad nga ipagawas ang naa sa iyang huna huna sa pagsulat. Nakita nako ang kasing-kasing niya nga ganahan jud siya magsuwat.

@tegoshei - ganahan ko sa mga pamaagi niya labina ug naa siyay isulat bahin sa mga orihinal nga mga storya nga magamit usab sa skwelahan (mao ning nahulog sa steemit education).

@deveerei bahalag kulit kayo ko ana niya dako na siyag ambag ug tabang sa akong pagsulod dani. Mao na siya ang niingon sa akoa nga sulayan ning steemit. Maayo usab ang iyang nga sinulay labi na sa mga graphics ug uban pa.

Sort:  

Cool! But I can't understand a thing. :D Care to translate Gail? Thanks!

Translation: @deveerei kahit na makulit ako malaki talaga siyang tulong dito sa akin sa steemit at sa iba pang bago. Siya nagsabi na pasukin ko ang mundo ng steemit. Magaling din siya sa paggawa ng graphics at iba pang mga bagay.

Tinatanong daw kasi sino favorite top 3 steemians dito. Hahaha

Cool. Hehe. Salamat sa appreciation!

Walang anuman dev! 😊

aww... salamat @gailbelga 😍😍😍

Walang anuman bhe ♡

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 58439.16
ETH 2965.47
USDT 1.00
SBD 3.69