You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemph.cebu's Community Question #3 : "Kinsang Tulo ka Steemit User Imong Gi-Idolo. Nganong Sila Man?" | Win SBDs!

in #philippines6 years ago

Pangutana: Kinsang Tulo ka Steemit User Imong Gi-Idolo. Nganong sila man?

Akong Tubag:

  1. @surpassinggoogle - Angayan gyud siya mauna. Kahibaw naman siguro mo sa nahitabo karon sa pag-atake ni @littleboy kang @surpassinggoogle kay lagi kuno nang-upvote ug mga kinopya nga posts. Daghan pa to siya mga tirada pero wala na nako panumbalinga ang mga tirada kung tinuod ba o dili. Uban siguro mutubag gyud na grabe ang nabuhat ni @surpassinggoogle ilabi na sa mga community diri sa Pilipinas. Pero ang nakapa-idolo nako niya kay ang iyang mga tubag sa mga patutsada ni @littleboy. Iya pa gali gipang-resteem ang mga posts ni @littleboy nga kontra man unta niya. Sa iyang comment, nisulti pa siya sa nahitabo sa iyang mama pero nagpadayon gihapon siya pagsuporta sa steemit, ilabi na sa mga bag.o. Akong nabantayan kay iyang ipang-upvote ang mga #introduceyourself na mga posts. Tungod niya, makaingon ko na walay dili mabuhat ang pagkapositibo sa tawo.
  2. @ned - Salamat sir sa pagbuhat ani nga platform. Dili masulti kung unsa ang impact ani nga platform sa akoa personally. Nagpost ko kung unsa ang mga nabag-o sa akong kinabuhi sukad nga nagsteemit ko: https://steemit.com/steemit/@ybanezkim26/my-first-few-weeks-steemit-is-full-of-amazing-people
    Siguro dili ikalimod nga nagsugod ko tungod sa kwarta nga bahin pero makaingon ko karon nga nagpadayon ko tungod sa nabuhat sa steemit sa akoa. Ganahan ko mupaambit ug kamaayo sa kalibutan unya imo na ning nabuhat tungod sa steemit. Ganahan ko mapareha nimo sir.
  3. @donkeypong - Daghan naman sad siguro siya nabuhat pagpalambo sa mga community diri sa Pilipinas.Pero ang mas nakapaidolo nako niya kay ang iyang pagkaganahan sa kinaiyahan. Makita sa ubang posts niya na environmentalist ni siya. Makaingon ko na environmentalist sad ko maong giidolo nako siya. Ganahan gyud ko mutabang ug panindot sa kinaiyahan bisan sa mga ginagmayng pamaagi.

Mao ra guro ni sila. Sigurado ko na daghan pa ang pareho ani nila ug naglaum ko na magpadayon ni sila.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59043.03
ETH 2983.41
USDT 1.00
SBD 3.72