Добре е в неделя да се почива ,но ....

in #photo6 years ago (edited)

Повечето хора обичат да почиват събота и неделя с опънати крака пред телевизора ,но за мен това е загуба на време :).Други казват работата не е заек да избяга,но все някой трябва да я свърши.Моят ден в неделя започна със закуска ,на пчелина преглед на състоянието и определяне нуждите на пчелните семейства.IMG_20180422_095002.jpgIMG_20180422_093616.jpgIMG_20180422_093610.jpg. На обед терасата на изток е в сянка и предразполага за довършителни работи ,заехме и с тях IMG_20180421_120616.jpgIMG_20180421_120546.jpg В следобедните часове на път за Бургас ми прави компания. Юри Ангелов ,който днес с Владо Попов от 18.00 часа представят нова книга в народния театър в София .Успешна седмица на всички.

Sort:  

Аз вчера за първи път отварях кошерите да видя какво става. Ухапаха ме три, но започвам да разбирам малко по малко какво се случва :)

щом са те ухапали значи се запознавате ;) важното е да не си алергичен и да не се надуваш много ,аз се пазя особено лицето че ставам като плондер.Ако имаш проблеми добре е да имаш една опаковка Медрол таблетки от 4 мг. при ухапване на по тънки меки тъкани от тялото вземай 2 хапчета да не се подуваш много .На този етап според региона разбира се развиваш пчелното семейство в кошера подреждаш рамки с мед и прашец ,прясно пило свободни килийки рамка да има майката къде да снася и разбира се ако е силен кошера има много пчели последна или предпоследна рамка слагаш за градеж,ако кошерите са силни имат на 3-4 рамки пило прясно може да вземеш една две рамки и да си засилиш друг по слаб кошер като при тази процедура когато пренасяш рамки и пчели от един кошер към друг ги напръскваш с ракия за да се приемат пчелите в новия кошер .:) Спирам че дълго стана :)

Днес ме ухапаха още 2, гледам да махам жилата и така минава по леко. Махах пълни пити от около 10 кошера от миналата година които бяха пълни но със захаросан мед. Баща ми не можеше да го извади и бяха просто оставени. Наредих сега нови празни магазини и ще чакаме да ги пълнят. Тези пълните пити ще ги слагаме малко по малко да си го ядат и да го местят обратно в другите понеже като е захаросан няма как да го центруфогираме :) Ще снимам някой път и ще се радвам да обменяме опит. Не е хич лесна работата но тази година ще видя как е и ще реша за вбъдеще дали ми се занимава :)

Иначе най страшното ухапване е около глезена и сега кокълчетата почти не си личат бая се наду. От тук нататък ще съм с ботуши :)

Успешна и на теб, Любо и дано не е толкова натоварена като почивния ден :)

благодаря сега след отпуската когато съм на работа ще си почина май по добре :)

Браво,работен мъж:)Ползотворна и усмихната седмица и на теб:)

благодаря ;)

Работлив си,чудесно ,но трябва и да се почива понякога.

когато живях в Гърция след работа гърците казваха ,,първите 100 години са трудни после по гръб ,,;)

Шапки долу! Мисля, че да се гледат пчели е нещо много специално.

благодаря ние сме потомствени пчелари с брат ми от деца когато дядо ми ги гледаше сега чичовците,но от 5 години брат ми с собствен пчелин регистриран земеделски производител и в процес на сертифициране за био производство.аз помагам постоянно но основната работа е от брат ми .:)

Любчи с двумайчина система ли работиш

не преди кошерите бяха даданблат,сега от 3-4 години са подменени с многокорпосни .

на мен ми се наду миналата година ръката

Поздравления, не е лесна работа, успех!

Правилно мислиш създаваш нещо,а не като повечето в БГ само мрънкат недоволстват и все някой им е виновен👍🙂

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61994.03
ETH 2917.97
USDT 1.00
SBD 3.62