Sort:  

De rayonhoofden komen al bij elkaar..
volgende week eindelijk weer eens de tocht der tochten!
maandag -10, dat is alvast een begin.

mooie foto trouwens!
Is dit een ingescande afdruk? Het ziet er wel zo uit. Mooi, beetje nostalgisch sfeertje.
Die palen in het water maken de compositie af!

-10, dat wordt wennen voor menig mens 😁.
Nee, ik heb de foto bewerkt met het programma snapseed...af en toe rommel ik daar wat mee aan.

Snapseed, ken ik niet, ga dat even uitzoeken.

Weet je al van de #alldutch tag?

we proberen die te promoten om zoveel mogelijk "Nedersteemers" bij elkaar te brengen..

Is dat snapseed van Google? als app voor je telefoon?

Ik heb een android, dus dat ga ik ook eens proberen!

Heb net deze interessante link gevonden en wat schetst mijn verbazing: het is ontwikkeld door het bedrijf dat Nikon capture NX maakt, dat heb ik op de PC om foto's van mijn Nikon te verwerken: dat is een superprogramma voor aanpassingen, met van die cirkels die je allerlei functies kan geven.

Ik ga het gelijk downloaden!
https://blog.computercreatief.nl/aan-het-werk-met-snapseed/

Heb ergens gelezen dat de zon te hoog zou staan om kans te hebben. Ik gun het jullie echter van harte!

@vjbasil nee die tag ken ik nog niet. ga hem vanaf nu gebruiken👍

@vjbasil ja app van Google. Je kan er mooi mee "spelen".

Howdy partner, I'm @photocurator, a curation bot; I keep an eye on the photo feeds, I vote random photos of my followers and at the end of the day I publish a post with links to the best photos. Follow @photocurator to get your photos curated in the future!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61060.27
ETH 2927.58
USDT 1.00
SBD 3.55