A joyful day

in #photography5 years ago (edited)

Finally spring is here! Yes, I know that is still winter at least by calendar. Weather is so beautiful, almost you can walk just in t shirt, temperature is between 15 and 20 ° C.


I couldn't resist, I put this photo in two versions in color and...
Admiral
DSCF4966_h.jpg


...black and white
DSCF4966_h2bw.jpg


Today I was wandered around in search for insects and wild flowers and I can tell you I was very successful in that venture. I saw 5 kind of butterflies, a lot of firebugs, spiders, bees, bumblebees, hummingbird... some of them I succeeded to capture on photos.


Violet
DSCF4969.JPG


Firebugs
DSCF4973.JPG


Now I can feel that I have back, legs, knees, yeah I feel pain from todays gymnastics, don't get me wrong, I don't complaining at all, rather I'm happy, really happy!


Comma
DSCF4981.JPG


It's not hard for me to kneel, to running following some butterfly, basically I will do almost everything to get closer to those wonderful creatures, although people are watching me and saying at loud, "What a hell is that crazy man doing?" I don't care too much for others people opinions.


Peacock Butterfly
DSCF4988.JPG


My personal philosophy is that is always much better to doing something than wasting your time by doing nothing!
I hope you will enjoy in attached photos, I enjoyed in making every single of them!


White Daisy
DSCF5008.JPG


06.03.2019. Thanks for visiting my photo blog
Created by :
©2019 @biti biTi


"One Picture is Worth a Thousand Words"


Sort:  

I am happy Spring is arriving somewhere. Your photographs are great. I love butterflies, but your last photo is spectacular!

end of post graphic.png

Srećan sam. Proljeće negdje stiže. Vaše fotografije su sjajne. Volim leptire, ali tvoja poslednja fotografija je spektakularna!

Thank you on your kind words, I'm really glad you like it! :)

Nice photos, especially last one with that moody feel. I think that I've never asked you what do you use to take these photos?
Moram da se pravim englez. :D

Puno ti hvala! Ja ću ipak po naški! :) Brate (kažem brate jer i ja sam METALHEAD kao i ti, a i obojica smo fotografi) moram te isparaviti, pitao si me već jednom (ali, nije bitno). Na početku sam fotke pravio nekim starim smartphone + dodatna sočiva sa svega i svačega! Sada sam trenutno na Fuji SD2500, radim na tome da dođem barem do Canon 700D, ali sve to ide malo teže jer i sam znaš gde živimo! Nadam se da ću uspeti u tome tokom godine, pa da i ja pravim malo pristojnije fotke! :)

Imao sam osećaj da sam te već pitao ali nisam mogao tačno da se setim. :D Dobro cepaš i sa Fuji-jem, staviš neku lupu preko njega i imaš macro objektiv. :D Pre bih ti preporučio 600D umesto 700D, jeftiniji je, a dobiješ isti kvalitet fotke, jedino ako hoćeš da imaš tač. Čim kupiš nešto tako javi pa da ti preporučim par jeftinih M42 objektiva. :D

Neverovatno, baš danas sam i to upravo na fotki koja ti se dopala sam stavio i lupu :D Ne mogu da prastanem da se smejem! Ono, ima neka tajna veza!!! :D Ma, tač je koristan po mnogim pitanjima, ono voleo bih ga imati, ali nije to najbitnija stavka. Važi prijatelju, uvek je dobrodošao nekiu koristan savet! :)

Hahaha, kakva konekcija. :D Dođeš lepo jednom do Zrenjanina pa da razmenimo iskustva u fotografiji, a i u muzici. :D

Prvi put sam bio u Zrenjaninu negde '97 - 98 nisam siguran, a onda pravac Aradac, pa zatim neki kamp na Tisi, pravo uživanje. Drugi put sam bio negde 2011, tada nažalost nisam uspeo videti puno od Zrenjanina, tako da taj mogući treći put bi bio pun pogodak, osećam nekako! :)

Pa ti si onda uživao ovde. Možda trećeg puta bude neka kupovina fotoaparata, na primer od mene. :D

Brate i više nego uživao, nešto nezaboravo. Ok., bilo je tu i momenata kada se zapitaš: O, Bože zar se to meni događa, ali nekoko sa vremenom se navikneš tj. zaboraviš.... Nikad se ne zna odakle vreba potenciijalni kupac! :D

Ne znam da li si čuo za WeKu platformu, zasniava se na istom konceptu kao i steemit ali nudi mnogo bolje uslove za početak! Ako si zainteresovan, evo ti link, jako puno steemit korisnika je tamo: https://main.weku.io/pick_account?referral=biti
ovo je referal link ako si zainteresovan priključi se, poprilično brzo se napreduje!

E čuo sam još odavno, pre par meseci. Napravio sam već profil tamo, ali nisam ništa pisao, mislim da su mi čak banovali profil. :D Iskreno, mislim da neće uspeti taj njihov projekat mada možda se i zajebem. :D

Ništa te ne košta, ako zbog ničega drugog onda zbog mogućih poznanstava koji ti mogu pomoći na steemit-u. Veruj mi znam iz iskustva :D
Skoro cela foto zajednica je tamo, i naj bitnije svi su dobronamerni i veoma susretljivi...

Neće da mi daju moj profil nazad, a drugi ne bih da pravim jebes ga. :D A odakle si ti? Mislim blizu kog grada?

Ok. daj mi user name, možda mogu da uradim nešto! Mnogo naloga su izbrisali jer je bilo mnogo zloupotrebe... moj account je isti kao na steemit-u :)

Lepa šetnjica ti bila 😊 uživala u fotografijama.

Posted using Partiko Android

Hvala ti @suzana72! Da znaš uživao sam, iskreno jedva sam dočekao ovako vreme! :D

Thanks for using eSteem!
Your post has been voted as a part of eSteem encouragement program. Keep up the good work! Install Android, iOS Mobile app or Windows, Mac, Linux Surfer app, if you haven't already!
Learn more: https://esteem.app
Join our discord: https://discord.gg/8eHupPq

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by biti from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Prelepo, sve pohvale!

Hvala Gorane! :)

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70884.24
ETH 3570.27
USDT 1.00
SBD 4.76