Wala naminaw, nahimuot.

in #photography5 years ago

Paghulat alang kanako ug ako mobalik."
Lamang sa usa ka kaayo nga maghulat,
Maghulat alang sa nga, sa diha nga mosugyot kasubo
Yellow nga ulan,
Maghulat alang sa nieve mahulog,
Maghulat alang sa kainit,
Paghulat sa diha nga sa uban nga mga dili gilauman,
Kalimtan ang kagahapon.
Maghulat, sa diha nga gikan sa lagyong mga dapit
Sulat dili moabut,
Maghulat hangtud nga ikaw sa pagkuha sa bored
Ang tanan nga maghulat sa tingub.

43.jpg

Paghulat alang kanako ug ako mobalik,
Wala magpasabut man
Bisan kinsa nga nakaila sa kasingkasing,
Nga kalimtan kini mao nga panahon.
Himoa nga ang mga anak nga lalake ug sa mama motuo
Nga walay kanako,
Himoa nga ang inyong mga higala get gikapoy sa paghulat,
Sa paglingkod pinaagi sa kalayo,

  • Inom sa mapait nga bino
    Alang sa mga kalag...
    Paghulat. Ug uban kanila
    Uminum dili magdalidali.

42.jpg

Paghulat alang kanako ug ako mobalik,
Ang tanan nga mga kamatayon gikan sa bisan.
Ang usa ka tawo nga naghulat alang kanako, himoa nga siya
Mosulti: - Lucky.
Dili masabtan, dili naghulat alang kanila,
Sama sa taliwala sa kalayo
Nga naghulat alang sa ilang mga
Ikaw nagluwas kanako.
Ingon nga ako naluwas, himoa nga kanato nga masayud
Lamang kaninyo ug kanako,-
Ikaw lang nahibalo kon sa unsang paagi aron sa paghulat,
Sama sa walay lain.

41.jpg

Kamo adunay usa ka daotan nga batasan.
Ug ang mga mata nga dili sa ingon nga maayo.
Tan-aw dili kinasingkasing. Ug tingali,
Wala bisan usa ka kalag sa tanan.

Ug ang imong nawong sama sa tanan nga butang,
Alang sa mga artist mao ang dili usa ka godsend,
Plus ang mga manok sa paglakaw.,
Ug dili usa ka pretty mokatawa.

Ug dali ra nga walay mga doktor nga makasabut,
Kamo dili kinahanglan nga adunay usa ka pinitik sa kasingkasing.
Mao ang didto sa usa ka makina
Nga magsugod sa imong bahin mag-antos?!

44.jpg

Sa gabii, winking mga suga,
Hilom spinning sa gawas sa bintana.
Ug ang mga litrato sa inyong mga katawa sa mga bayanan
Labaw sa akong Lamesa.

Oh, kataw-anan nga pagpaabot!
Nagbarug ko sa atubangan sa kaniya...aso...
Moabut sa ibabaw sa usa ka petsa sa makausa!
Ako OK gikan sa kasuko sa ingon nga moingon!

40.jpg

Ako misulti sa akong kalag:
"Dad-a sa imong panahon, nga imong mahimo dili sa pag-adto didto."
Wala naminaw, nahimuot,
Sa imong lit-ag pag-pangdani kanako.
Ako misulti kaniya, " Ikaw dili makahimo.,
Ikaw nga mas maayo mohunong sa karon.
Lamang kasakit sa iyang dili pagsanay"...
Apan kini nagpadayon sa pag-adto sa.
Ako miingon ngadto sa mga kalag,"Igo na,
Kini nga mas sayon sa pag-adto uban sa mga dagan."
Ug sa pagtubag kanako kalag sa hilom:
"Unya ngano nga kinahanglan ako buhi?!"
Kini miingon: "uban sa kalayo na sa pagdula...
Ako lock kaninyo gikan sa kasamok."
Ug siya sama sa, " kamo nasayud:
Walay gugma ako mamatay karon dayon..."

45.jpg

Sort:  

Congratulations @epc! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published more than 20 posts. Your next target is to reach 30 posts.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63799.64
ETH 3130.40
USDT 1.00
SBD 3.97