Miatubang siya sa mga pultahan.

in #photography5 years ago

69.jpg

Alang sa unsa nga usahay dili ko tagoanan nga mga luha,
Sa dili gusto nga mawad-an kaninyo.
Usab alang sa kamatuoran nga ako usahay matig-a,
Alang sa unsa ang dili susama sa mga uban nga mga,
Ug importante kay unsa nga ako ang ingon nga sa usa ka,
Ikaw dili makakaplag kanila bisan asa !
Ang paghigugma alang sa usa ka butang nga mao ang kaayo sayon.,
Sultihi ako nganong ang imong gugma kanako,
Alang sa usa ka butang, nga sa psyche tyu, tingali.
O tingali tungod kay kini kanako...

67.jpg

Akong gisulat nga mga balak mahitungod kaniya,
Akong gipahinungod ngadto kaniya.,
Siya wala gayud sa dili maayo nga,
Lang gitulis sa iyang kagawasan...
Ako nahigugma kaniya alang niini,

Nga gikataw-an kanako uban kaniya hangtud sa cramps!
Siya dili sa akong mga damgo!
Kanunay sa usa ka busy nga workaholic...
Gitawag ko siya sa tingpaniudto,
Ug gitawag alang sa pancakes uban sa salmon,
Siya mao ang daghan nga mga tuig nga panuigon,
Siya sa kanunay gidumtan tingdagdag!
Ako nag-ampo alang kaniya sa gabii,
Gigukod ug mibalik!
Daghan ang nakita diha sa mga kinabuhi sa mga tawo,
Apan wala gayud ako nahimamat bisan kinsa nga sama kaniya...
Ako nahigugma kaniya sa gihapon,
Kini nga mga pagbati anaa sa unahan sa akong control,
Siya tingali ang akong hukom,
Alang sa unsa ang sala? Klaro...

66.jpg

Ako nagapakilooy kanimo, Ginoo, nasayud ko nga ang,
Nga usahay ako makasasala.
Ako dili sa pagtago sa tanan nga kamatuoran,
Gikan sa mga tawo nag-antus igo na!
... Ako sa pagpangutana kaninyo sa pagtabang sa pagluwas kanako,

... Sa tanan nga mipuno sa kasingkasing, kalag!
... Palihug ayaw itugot kanako nga break,
... Sa kinabuhi mao ang usahay lisud nga!
Ako nangaliyupo kaninyo, ako nangaliyupo kanimo,
Dili mohikaw kanako sa hugot nga pagtuo sa mga tawo!
Uban sa mga kasingkasing nga maayo sa kinabuhi ko sa paglakaw!
Wala mahibalo sa unsa nga paagi nga butang, motoo kanako!

65.jpg

Kon ako nasayud nga kamo nanginahanglan kanako.,
Sa dagat nga tuhod-lawom!
Sa ting-init kainit, bugnaw nga panahon sa tingtugnaw
nawad-an nga kini moabut sa kaimportante sa, sa walay pagduhaduha.

Kon ikaw lamang ang nasayud nga kamo pud nga ang akong...
Ako makigbinayloay og sa tanan nga ang hingpit nga kalipay sa kinabuhi!
Ang jade dagat ug sa surf,
ug cherries cloying katam-is.

Ako pud trade akong kalibutan alang kaninyo!
Ang milky nga paagi uban sa tingpamulak stargazing,
ang mainit nga kahayag sa fireplace.
Kon lamang kamo uban kanako.

64.jpg

Si mama, ako nga mas lig-on kay ni bisan kinsa nga nakaila.
Apan mahuyang, kay ang kadaghanan sa mga dugang pa nga sama sa...
Ug nagluwas lamang sa usa ka butang nga-mata gipintalan,
Kon kini dili alang kanila, ako pud pagtu-aw.

Si mama, ako sa ingon wired
Busa sa tin-aw sa pagkalos, sila moingon, nga ako malipayon.
... Ako mahubog dili Martini - labaw pa sa kanunay nga vodka.
Ako dili kinahanglan nga maanindot – dili ako buot nga masakitan...

63.jpg

Si mama, pasayloa ko. Ako lang nagdako.
Ug sa pagpangita alang sa mga tawong utokan, nan lig-on,
Apan ako mag-ampo nga siya sa dili madugay mahikalimot,
Kinsa nakahimo sa mahimong ang kalibutan... ug gipikas-pikas...

Si mama, kini kasakit. Si mama, pasayloa ko.,
Nga ang uban kaninyo nga dili pagpakigbahin sa mga problema,
Nga kamo wala masayud sa ibabaw kansang ngalan
Gusto ko sa paglabay sa akong kaugalingon sa mga paril.

Oo, ako nagdako – lipstick, hairpins, mga pana,
Ug sa wala kinahanglana nga ingon sa panumduman sa mobile...
Apan samtang ikaw nagsulti kanako, "ang Akong batang babaye"
Si mama, nga ako makahimo sa pagbuhat sa bisan unsa nga butang. Ako lig-on uban kaninyo.

62.jpg

Siya pagbiya, siya hilum,
Ug gusto niyang mosinggit,
"Hulat sa! Atong magsugod pag-usab,
Himoa nga ang ni sa pagsulay sa pagsugod sa..."
Apan wala siya mosinggit.,

Siya pagbiya, siya hilum.

Miatubang siya sa mga pultahan,
Ang iyang determinasyon nga pagtunglo,
Gusto niyang mosinggit, " alang sa Dios Tungod kaniya,
Dad-on nako pagbalik, pasayloa ako!"

Siya dili mosinggit o nga paagi,
Siya hilom nga... siya na...

70.jpg

Sort:  

This post earned a total payout of 4.002$ and 3.009$ worth of author reward which was liquified using @likwid. To learn more.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64058.80
ETH 3150.15
USDT 1.00
SBD 3.99