You are viewing a single comment's thread from:

RE: Going with the flow

in #photography6 years ago (edited)

Hahaha Se eshte edituar ne ate date e ne ate ore do te thote qe eshte foto e dikujt tjetri dhe jo imja? 🙈
Ca lidhje ka ketu Tropojea? Nuk kam qene dhe nuk kam ndonje deshire te shkoj. Nuk kam shkruar aty siper se peisazhi eshte ne Tropoje. Foton e kam bere une ne parkun kombetar te Valbones. Valbona eshte lum dhe nuk rrjedh vetem ne Tropoje...shikoje pak harten njehere. Mendohu pak para se te shkruash dhe po nuk kishe ndonje gje te kendshme apo te llogjikshme per te thene, dil nga blog-u im.

Sort:  

Hahaha

Se eshte edituar ne ate date e ne ate ore do te thote qe eshte foto e dikujt tjetri dhe jo imja?

Po të ishte origjinale s'ka nevojë për photoshop por e ke përdorur që të duket në format sikur të jetë realizuar me smartphone dhe ajo foto nuk është origjinale sepse nuk është realizuar me smartphone ose kamera (pro ose dron)por është screenshot i një materiali(që nuk përmban asnjë të dhënë).

Ca lidhje ka ketu Tropojea?

🤯 Pse ku është parkun kombetar i Valbonës mi, në Skraparin?!!!!!!🤗
"Valbona, 26 km nga Bajram Curri, Rrethi i Tropojës."

Valbona eshte lum dhe nuk rrjedh vetem ne Tropoje...shikoje pak harten njehere.👆

Nuk kam nevojë për hartë sepse i kam vizituar personalisht ato vende dhe e di saktësisht ku është ai pejsazh në foto.

dil nga blog-u im.

A e ke pronë të tënden, apo nuk ke mundësi ti përgjigjesh pyetjeve të ndjekësve.Seriozisht, ta kanë shpjegu gabim si funksionon Steemit.

Për një pyetje të thjeshtë bëre gjithë këtë prononcim, siç thotë Vani (pallati 176) "Mor xhan pse te dejg miza"

Happy april fools day

ShAkA mi mos i merr personale

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 70979.17
ETH 3849.67
USDT 1.00
SBD 3.48