Sort:  

Voor ons de normaalste zaak van de wereld :-)

Yep,
alleen net nu de gemeente ons allemaal uit de auto heeft weten te krijgen, vinden ze de fietsen een probleem worden: je mag ze niet meer zomaar overal neer zetten, dus als je naar een winkel moet en je bent niet zo goed ter been, heb je een probleem: kans dat je alsnog een flinke wandeling moet maken om bij die winkel te komen...

Verder gaan er hier in Amsterdam al stemmen op om een soort fietsbelasting in te gaan voeren....

Ben blij dat ik niet meer in het centrum woon, maar echt helemaal aan de rand van de stad!
Met de fiets ben ik in 25 minuten overal in de stad waar ik moet zijn, alleen is zoals gezegd het parkeren van je fiets een probleem aan het worden...

Dat is idd wel vervelend. Gelukkig is het bekeuren van een fiets lastig aangezien er geen kentekens op staan.

ja precies: daarom die belasting natuurlijk: dan moet elke fiets een kentekenplaatje.

Dan kunnen ze je traceren en bekeuren...

Heeft misschien ook een voordeel: fietsen dieven hebben er dan ook last van...

Ik geloof dat ze het in Belgie al hebben ( gehad ):

Het zal me niks verbazen als dat hier gaat gebeuren.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 61662.20
ETH 3059.04
USDT 1.00
SBD 3.84