Leniwy dzień.

in #photography6 years ago

Witajcie ponownie ;D

Tak wygląda moja nauka na jutrzejszy egzamin maturalny. Leżę sobie na łonie natury, podziwiam zieleń, niebo. Szukam natchnienia by zacząć coś powtarzać przed rozprawką z polskiego. Macie jakieś sprawdzone sposoby żeby się zmusić do nauki? Zbierałam się do nauki przez cały tydzień i dziś mam ostatnią chwilę by coś powtórzyć. Czekam na wasze sprawdzone sposoby na motywację do nauki. Cześć ;D

Sort:  

Olej to i korzystaj z pogody ;) Nic więcej się nie nauczysz :D

To jest super pomysł ;D Pogoda jest piękna :)

Powodzenia na egzaminie.

Dzięki nie było tak źle jak myślałam ;D

Ja też tak pomyślałem że sobie oleję i z matmy nie zdałem 1 punktem.

Ja się najbardziej boję polskiego ustnego ;D dziś pisemny polski nie był taki zły ;D

Daj znać jak Ci poszło! :) Tatuaż już do poprawy :D

No tatuaż już się rozpadł ale zaraz nakleję nowy;D temat był o tęsknocie i nie byl taki ciężki ;D

Dobrze przygotowana to i temat nie był ciężki :P Dokładnie trzeba nowy ;p

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 63252.23
ETH 3035.50
USDT 1.00
SBD 3.73