Moje początki z fotografią

in #photography6 years ago (edited)

Witam!

Przedstawiam Wam mój pierwszy post fotograficzny. Jeżeli lubicie tego typu wpisy, to bardzo chętnie będę kontynuować moją historię krok po kroku, pokażę Wam moje ulubione zdjęcia, a także tricki fotograficzne. Zapraszam!

1.jpg

Dziś pragnę Wam zaprezentować pierwszą sesję ciążową mojego wykonania, dzięki której poznałam serdeczną koleżankę Olę, z którą kontakt mam do dzisiaj. Był to lipiec, piękny słoneczny dzień i zachód słońca. Jako nowy, świeży fotograf - ogłosiłam się w internecie, że szukam dziewczyny do darmowej sesji ciążowej - żeby zbudować portfolio i oczywiście nabyć doświadczenia. Niesamowicie się denerwowałam, gdyż nigdy jeszcze nie byłam na zdjęciach z kimś całkowicie z zewnątrz, kogo nie znałam. Jak się okazało - nie do końca byłyśmy sobie obce. Dopiero, kiedy pierwszy raz się zobaczyłyśmy, zdałyśmy sobie sprawę z tego, że razem chodziłyśmy do tej samej szkoły! Świat jest mały! Mam nadzieję, że zdjęcia Wam się spodobają :)

2.jpg

4.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

15.jpg

5.jpg

Sort:  

@n4t4n, I gave you an upvote on your post! Please give me a follow and I will give you a follow in return and possible future votes!

Thank you in advance!

Świetny pomysł oraz super zdjęcia. Czekam na kolejne.

Witam , zdjęcia są przepiękne , a pomysł przedni. Życzę powodzenia na platformie steemit , oraz czekam na kolejne zdjęcia. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64513.75
ETH 3146.11
USDT 1.00
SBD 3.95