"Знам да тамо у завичају слепе нежности

in #photography6 years ago (edited)

..., У изгубљеном рају неизговореног, разумеш,
Живе лабудови, расцветани на зеленом
Огледалу, лепи од светлости коју смо заборавили..."
Иван В. Лалић (Завичај лабудова)

Ове слике усликане су пре готово годину дана, када сам у Старим Бановцима имала дивну прилику да учествујем на једном пројекту и добијем свој први званични посао. Руси су снимали неку рекламу за њихове грицкалице, продуцент и режисер ил како већ био је неки Шпанац, а њима свима је било најисплативије да раде ту рекламу овде у Србији. Главну улогу тумачио је чувени руски водитељ, глумац и јавна личност Павел Воља, за ког сам ја искрено, тек тада сазнала. Све ми је било доживљај, од његовог понашања у стилу холивудске звезде, преко организације, онда разних детаља везаних за снимање, те атмосфере на сету, костима, људи који су учествовали као глумци или статисти, њихових прича (дивни викинг статиста који ми је говорио како увек носи са собом лоптице да жонглира и (показао ми на лицу места), како иде ускоро у Француску у неки циркус, који ми је рецитовао стихове свог оца из песама за децу, које је писао надахнут баш његовом симпатијом из вртића). Свет у том кратком видео клипу који је требало да буде снимљен јесте неки свет викинга, нека крчма полуосветљена, неки стереотипни заплет и расплет, лепа девојка, надметање око ње и наравно, тај неки чипси који даје снагу.. Мој задатак је био да једном викингу, једном необичном чики који има неке везе са оним Свибором, што плови по Дунаву близу Калемегдана, "бродом Славјана" са средњовековном тематиком и вајбом, е, да њему помогнем да изговори свој текст на руском како треба. Снимање је трајало цео дан, реклама траје можда краће од 30 секунди. Ја сам зато имала много слободног времена па сам шетала поред Дунава и пратила временске прилике и неприлике.
Овако је отприлике изгледао тај јулски дан. Све је усликано неким андроид телефоном Huawei, док још увек није био разлупан.

Дунав чим сам дошла

IMG_20170727_080414.jpg

и неколико сати касније:

IMG_20170727_114111.jpg

Враћам се на ведри део дана и другаре лабудове:

IMG_20170727_090421.jpg

IMG_20170727_080418.jpg

IMG_20170727_173241.jpg

IMG_20170727_183705.jpg

IMG_20170727_183640.jpg

IMG_20170727_183627.jpg

Последње три слике фотографисане су на том дивном месту где је било снимање, ту је неки огроман простор чију намену не знам, али где ето стоје ови неки рељефи и цитат из Библије.

Sort:  

Nice Picture pelagija ! :D
We would love to invite you to our Discord server.
In here we have more artists for you to connect to and
the ability to promote yourself and your blogs. Keep on Steemin my friend !
http://discord.gg/B6CxGGS

Don't want to receive messages from us ?
Type @smartmediagroup STOP in a reply to us.
Note: there is no reply on this stop feature.

Дунав чим сам дошла ! и неколико сати касније: ! Враћам се на ведри део дана и другаре лабудове: ! ! ! ! ! ! Последње три слике фотографисане су на том дивном месту где је било снимање, ту је неки огроман простор чију намену не знам, али где ето стоје ови неки рељефи и цитат из Библије

I like how you write. Can I put your quote on my blog?

Све ми је било доживљај, од његовог понашања у стилу холивудске звезде, преко организације, онда разних детаља везаних за снимање, те атмосфере на сету, костима, људи који су учествовали као глумци или статисти, њихових прича

I sometimes collect interesting quotes to make a post on their basis. I think that this will be one of them.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 61588.80
ETH 3006.18
USDT 1.00
SBD 3.64