Life and Challenges

in #photography4 years ago

I have been away for 9 months... a very long period of time. It was not my wish but life decided to kick me a little. 🙂
Long story short, I had to learn that nothing should be taken for granted, health being one of those things that should be carefully taken care of. I'm fine now... at least on a good path.
During these crazy times I needed love and support, something to cling to... And luckily, I had and will always have: my two little angels.

Eva

WaterMark_2020-05-25-10-21-56.jpg

and

Cristian

WaterMark_2020-05-25-10-29-30.jpg

Their smiles and joy gave me hope and strengths.

WaterMark_2020-05-25-10-25-03.jpg

They gave me the boost I needed to fight.

WaterMark_2020-05-25-10-26-11.jpg

I will not be active as before due to the continuous struggle but I will try to share with you my photos and random thoughts. After all, my Steemit friends were (and I hope they still are) my virtual family. 🙂

Thank you for reading and being awesome.


Logopit_1526205802368.png

The content of this blog is entirely mine, no plagiarism used.

Sort:  

I missed you and I am so glad that you are back my friend.
I do hope that everything is going to be OK. Hugs ❤

I missed you too, my dear. I am fine now. Had to do many changes but everything will be ok. How are you? 😘

I am fine, thank you. Lots of things happened, good and bad. But I am still positive person. 😀

Welcome back my friend! I'm glad to see you again and glad to hear you're ok :) I've been thinking of you :)

Nu mai sunt atat de activ aici, in Steemit, de aceea nu am vazut mai repede postarea ta. Ne-am mutat cu totii in Hive, alta platforma, o clona a lui Steemit. Ai si tu cont acolo, https://peakd.com/@roxy-cat, pot sa-ti explic mai mult daca citesti acest mesaj.

Am banuit ca este vorba despre o problema de sanatate dar puteau sa fie si de alta natura) si imi pare rau ca s-a intamplat asta.

Ma bucur ca lucrurile s-au indreptat, iti doresc tot binele, sper sa putem comunica si in viitor.

Da... a fost destul de urat. O anemie feripriva dusa la extrem combinata cu stres. Dar acum sunt pe calea cea buna si pot spune ca am evitat cu succes complicatiile.
Imi pare rau ca am disparut asa dar efectiv nu mai aveam cum sa ma ocup si de steemit. Nici poze nu prea am facut. 😔
Voi verifica zilele astea Hive-ul si as vrea sa mai pastram legatura.

Ma bucur sa aud ca nu a fost mai rau.
Cat despre Steemit si Hive, evident ca nu sunt atat de importante, eu chiar am inceput sa imi pierd inspiratia si motivatia.
Iarta-ma ca raspund atat de tarziu.
Multumesc ca mi-ai raspuns!

Ceea ce spui despre platformele astea si inspiratie, este adevarat. Ma uitam zilele astea pe postarile unora dintre cunoscuti si... cam acelasi lucru. Nu stiu daca mai am timpul si energia necesara sa reiau activitatea la standardele precedente. 🙂
Si vad ca nici nu prea a crescut valoarea ca sa poti spune ca ai un beneficiu material. Chiar, ai scos vreodata bani de aici? Eu una nici nu stiu cum se face. 😂

Iertare pentru raspunsul tarziu, Steemit este cam abandonat si eu uit sa mai verific mesajele.
Este greu sa mai scrii ceva inedit, suntem intr-o rutina si incerc sa profit de moment cand primesc niste recompense mai mari care nu au nicio legatura cu valoarea si calitatea postarii. Sunt alte criterii pe care nu le cunosc.
Incerc si eu sa scot banii, pana acum nu am scos nimic. Daca voi reusi iti voi spune metoda prin care se poate. Stiu in mare cum fuinctioneaza dar trebuie sa am dovada in portofel ca sa fiu sigur ca merge.

Multumesc in avans de informatie.
Ce parole folosesc pentru Hive? Sa vad si acolo despre ce este vorba. 🙂
Lucrez de acasa de cateva luni si cred eu ca imi gestionez mai bine timpul.
In rest, cum esti? Totul bine? Sanatos?

Inca o data imi cer iertare,m-am dezobisnuit sa verific replicile, sunt atat de rare acum.
Daca nu ai reusit deja pana acum sa te loghezi in hive, uite cum faci. Folosesti acelasi nume si aceeasi parola din Steemit, adica posting key.
Acesta este site-ul similar lui Steemit, https://hive.blog unde trebuie sa intri. In rest, totul este la fel ca in Steemit.
Totul bine nu poate fi. Nu este insa prea rau, incercam sa ne obisnuim cu realitatile de acum. O bucurie ... am devenit bunic! Totala surpriza.

Vaaaiiii!!!! Felicitarile mele! Multa sanatate ingerasului, parintilor si, bineinteles, bunicilor. Ma bucur enorm pentru tine si cei dragi tie.
Nimic nu mai conteaza cand apare asa o minune. Voi incerca sa ma loggez pe hive si mai vb. 🙂
Tare ma bucura vestea asta. Intr-o realitate asa urata avem nevoie de speranta. Aaa, baietel sau fetita?

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 61220.17
ETH 2979.22
USDT 1.00
SBD 3.73