Не верь, когда сказали: "Невозможно".

in #photography5 years ago

E mohio ana koe, e te Atua, au fabulously taonga..
Kite ahau i te rangi, kōwhai rau..
Ka rite ki te ra i karanga i roto i te hihi o te ra..
Moka; huna i roto i te tarutaru..
Rongo ahau i te manu, me te muhumuhu o te rau hinga..
Ahau faahiahia i te ua ringihia ano..
Ka rite ki a koutou ano ona kitea paraihe,
Peita i te ata, i waho i toku matapihi..
A e kore e ahau me te hiriwa, me te koura..
Ahau ka tuturi i tou waewae i roto i te puku..
Au ahau na te taonga, kia fabulously taonga..

1.jpg

Kaua e whakapono ki ahau, no te mea ratou, "kahore tupono"
I reira he tonu te tupono noa, ahakoa iti, engari i reira he,
I reira e te rota o kōwhiringa, me te mita
He rota o ratou, whakaingoa koe i te reira.
E kore e whakapono, ka mea ia, "e Kore te auraa no tatou",
Kaua e hatepea te reira atu, e kore e whiwhi wera.
Te ohipa e koe te ke ki te mau mana'o hape, mahere,
Ka taea e koe te huri i te whakarau, me te ki te reira i te ora.
Kaua e whakapono ki ahau, no te mea ratou, "e Taea",

2.jpg

Kahore he ora i roto i te kore e taea, i whakawhirinaki ahau.
Koe te mahi i te maia, audaciously, ma te haapa'o maitai. ,
Tetahi te tatau, ka whakatuwhera i mo koutou.
E koe te patoto i te uaua i kiia nga tatau.,
Me te ki te hiahia koe ki te tango i te reira i te tahi mea i atu i te inihi.
Anake ka taea e koe whakawhirinaki ki o koutou ngakau
Na reira i kore i te inoino, me te parekura.
Kaua e whakarongo ki te taimaha tohenga,
Koe mau mana'o kaitiaki, mo ratou whawhai.
Koe kia mahara katoa ki te ahuareka mau taime,
Na e kore ahau e whai ki te tatarahapa i te toenga o toku ora...

3.jpg

He aha ke i te iwi e:
Te mauruuru i teie mahana, te patu i te apopo.
I teie mahana, ratou titiro ki a koe, ki te aroha,
A apopo ratou timonga ahau ki te mamae kino.

I teie mahana, ko te kupu o te aronga e korero ai,
A apopo ringihia ana e ratou pango paru,
Na, i runga i te turanga koe e kake,
Me te i roto i te haora, ka whakaititia, me te kore e ui!

Aroha ana ahau ki a koe i tenei ra apopo kino
Me te kupu waihā kia kaha te tohe ki te mahi i te he.
I teie mahana, te ngawari ki te weriweri, te awhi,
A apopo ki te katoa te riri kanga.

4.jpg

I roto i toku kanohi ahau ki te hiahia koe te oaoa i te rota,
A no te mea hoki pathetic.
Na, i te kata ki a koutou, me te kata,
Me te i muri i te temepara, i te ringa tea.

Koutou, rite reira te he, i te tuatahi farii i te
Na reira i a koutou, me te whakawa.
Te tuatahi o nga tatau i mua i te whakatuwhera koe,
Well, ka whana i roto i.

5.jpg

Me te hunga katoa e hiahia ana te tahi mea o tona ake
Me te patunga i roto i o koutou ngakau, o te rau.
He rite ki te semeio o te Atua, ko te whai kororia,
E raro i te plinth ata raro.

Te mau mana'o e ablaze
Me te rite te pai e ka koe e kore e mohio...
He aha ke i te iwi e:
E kore ia i mohio ki tona ake meni,

Ratou e haapii ia vetahi pakeke
Ko te kupu i roto i te pouri....

6.jpg

He aha te papai i ki kia i roto i te ahua
A ora i waho i te titiro i te tangata,
Ki te taka hoki i te rangi,
E kore hoki te kanohi o te ahu ōna mātua kēkē.

E mohio e kore e ki te e wehi o te wairangi,
E kore e tukua mo te tupu turanga,
E kore e whakatika i to koutou ahua
I raro i te "ono", me te " iwa tekau."

Ngahau ki te kia, me te waho tama-roa,
Oha koutou ki te riro te reira rawa hōhā.
He aha te papai e kore e ki te kia huatau,
Me kia koe-wahi.

7.jpg

E hiahia ana ahau ki te noho me te waiho i te -i
kua ko te ora te kōrero miro:
me te mea te reira e te mea kahore taua kupu,
e te katoa e taea te whakaora.

kāore i te mārama he aha e whakangaro i a matou tere -
i te mahana o te ringa, a taea e tino tawhiti:
Ka waiho e ahau, ahatia i te mamae o te mau haamana'oraa,
ranei ko te reira i te iti, i te ao, no te kei tatou anake ano?

engari i ētahi wā te haavare katoa te rongo -
kia rite ki te poka torere, i raro i te kirinuku angiangi o te tio:

kei matou i mahue ano ki te noho ake ake -
a mahue, i kore te ki te hoki mai.

8.jpg

CANON EOS 750D Kit 18-135 IS

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63960.62
ETH 3142.95
USDT 1.00
SBD 3.95