Ug ang currant tsa uban sa Melissa.

in #photography5 years ago

1.jpg

Siyempre, wala ko pag-usab - ang tanan nga mga babaye mga damgo.
Sa kasingkasing, sa tanan nga nahigugma sa Gucci ug, siyempre, Prado buot nga adunay.
Sa tanan nga mga butang (sa literal tanan nga mga butang) gusto ko nga ang usa ka bana sa usa ka milyonaryo gikan sa "Gazprom".
Ug sa ruble mansyon, ang mga sulugoon ug ang usa ka badass Butler.

Oo, ako lang sa usa ka mapainubsanon nga mga buhatan sa plankton trabahante.
Dili usa ka oligarch, dili ang mga anak sa usa ka mag-Alagad, apan sa labing menos dili usa ka janitor-panday.
Human sa tanan, ikaw nahibalo nga wala pa sa kasal, kay kinsa "mahangturon nga kaminyoon".
Hinumdumi kon sa unsang paagi kamo mihalok kanako malumong ug sa pagpamospos sa kompetisyon.

2.jpg

Kini lamang usa ka butang alang sa bisan unsa ug wala masayud kanako kamo nausab.
Kamo mangita og sayop uban sa gamay nga mobayad ug labaw pa sa kasuko kay sa kalooy.
Nasina sa imong labing maayo nga higala, ang labing maayo nga mga saksi kami.
Isda nga dad-on sa baho sa lapok ug sa nasud sa mga balangay, ang mga talan-awon.

3.jpg

Ikaw sa pagkuha sa grumpier sa matag-tuig - unsa ang ako sad-an sa?
Nagkuha kaninyo diha sa mga Crimea ug sa Caucasian mineral nga mga tubig, diha sa ligdong nga mga kompaniya.
Ako dili makakita sa akong mga higala, sila sa usa ka dili maayo nga impluwensya ngari kanako.
Ang misyon sa lokal nga "slut" nga magminyo kanako sa damgo.

4.jpg

Adunay matahum nga mga anak, ug sa inyong kinaiya mao ang bug-os nga tig-a.
Gawd! Pasayloa ako, alang sa unsay? Ug unsa nga ako, Ginoo! sad-an.
Milingi ngadto sa usa ka tawo nga ginalutos, wala gani gusto nga moadto sa panimalay.
Ako sa gihapon sa mao nga mga batan-on, ug sa pestle dili katunga-nga-unom ka pa.

5.jpg

Naghangyo ako kaninyo - ingon nga sa wala pa-ang malumong, ligdong, matam-is.
Ang prenda sa dili madugay sa ibabaw sa - sa katapusan sa pagbayad sa apartment.
Ug ang currant tsa uban sa Melissa ug ang pagsalop sa adlaw sa kalayo sa kabubut-on sa paghimo niini ngadto sa kanato.
Paghalok kanako, sa akong minahal nga-tanan nga mga butang mahimong lino nga fino nga, sa labing taas nga klase.

6.jpg

Sort:  

This post earned a total payout of 0.027$ and 0.020$ worth of author reward which was liquified using @likwid. To learn more.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64303.16
ETH 3137.29
USDT 1.00
SBD 3.97