You are viewing a single comment's thread from:

RE: My beautiful winter palace [part 1]

in #photography6 years ago

Terve ja tervetuloa Steemitiin!

Todella hyviä kuvia. Näin, että olet profiilisi mukaan suomalainen, joten toivon että osaat suomeakin. Jos tosin et, kerro ihmeessä.

Mikäli sinulla on mitään kysyttävää Steemitistä, kysy niin voimme miettiä yhdessä!

Mikäli kiinnostaa lukea tietopaketti (tai pari), voit vilkaista tämän postauksen jonka olen kirjoittanut aiemmin.

Sort:  

Hei, ja Kiitos! Olen suomalainen ja osaan suomea :)
Olen uusi ja olen huomannut että uutena jäsenenä täytyy tehdä paljonkin duunia päästäkseen käyntiin kunnolla. Olen aina kiitollinen kaikesta avusta ja tietopakettia kiinnostaa paljon tässä vaiheessa.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68548.71
ETH 3847.93
USDT 1.00
SBD 3.73