PABORITONG SUD-AN

in #pilipinas6 years ago

image

Maayong adlaw nga ka steemit, basta mo abot na jud ang kagabion manggawas napod ang mamaligyaay ug mga dangdang ug mao pod na akong atngan sige. Mao nga ni adto dayon ko sa among silingan kay namaligya man sila niini, ug mao kini ilang nga baligya. Kung ganahan ka mo kaon ug mga dangdang kinahanglan sad jud nga mag sayo ka kay basin mahotdan ka kay daghan sad ang mamalitay niini mao nga ni sayo jud ko pag linya ug nagpa luto sa akong mga dangdang kay ang ilang mgabaligya dali ra jud kaayo mahurot. Ug nagpa luto rako ug igo rapod nako mahurot, ug usa sa akong paborito kay ang dangdang nga ulo sa manok ug nagpa apil pod ko ug tinae sa manok. Lami jud unta sige permihon apan lage makadaot sad ni kung magsige kag kaon ug mga gi pang dangdang nga pagkaon mao nga ako nalang kini panalagsaan. Mo palit nalang ko ani kung di na jud maagwanta ang ka hidlaw sa pagkaon ug dangdang.

inyong amigo: @deemmosqueda

image

Sort:  

Congratulations! This post has been upvoted by the communal account, @steemph.cebu by deemmosqueda being run at Teenvestors Cebu (Road to Financial Freedom Channel). This service is exclusive to Steemians following the Steemph.cebu trail at Steemauto. Thank you for following Steemph.cebu curation trail!

Don't forget to join Steem PH Discord Server, our Discord Server for Philippines.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63900.40
ETH 3140.82
USDT 1.00
SBD 3.98